Beviljad föräldrarpenning

Jag har idag fått besked att jag är beviljad föräldrarpenning för att vara mamma-ledig med Li. Härligt..!!
Men jag måste opponera mig mot att det kallas mamma-ledig.... detta är inte i närheten av "ledighet". jag måste ta extra vitaminer och proteintillskott för att orka med.... utöver detta har även ett ökat intag av kaffe blivit ett måste.
Då det nästan inte finns tid att ladda kaffebryggaren har min räddning kommit med snabb-kaffe. Illa - men det fungerar.


image309

Li fortsätter att utmana oss. Vi hittade henne stående i korgen under tvättmaskinen - för att se bättre. Som ansvarstagnade föräldrar ställde vi ner korgen på golvet istället för att hon inte skulle ramla och göra sig illa.... trodde vi.
Hon har som ni ser hittat en lösning på detta ändå, den är mycket ranglig och ostadig... men hon ser bra.

Idag får vi hembesök från Socialtjänsten så nu måste jag städa lite....

Kommentarer
Postat av: Mormor o. Morfar

Nu har vi tittat på Li i tvättstugan, jag tycker att hon påminner om Britt när hon var liten då fanns det inte inget som var omöjligt. Så trösten Eder det blir bättre, men samtidigt är det bevis på att Li är frisk, tänk att hon har mycket att ta igen. Birgitta du får köpa rullskridskor så hinner Du med. Kram till alla.

2007-04-27 @ 07:59:05
Postat av: Moster Britten

Jag har ju sagt det hela tiden att det ÄR MOSTERS TJEJ...

2007-04-30 @ 07:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback