Campingbilder

Idag skulle Linda och jag åka och sola solarium, men det fanns ingen parkeringsplats vid det första stället, det andra stället hittade vi inte och det tredje hade ingen växlingsautomat - så vi åkte på Barnens Hus istället.
Där hittade vi ett tält, en servis till Li och hennes nya fina utomhusmöbler samt en boll.

Tältet som ser ut som en stor nyckelpiga står just nu i vardagsrummet till Li's, Mats och Tussis stora glädje, men det kommer att få flytta ut på altanen i morgon.

Tältet vart genast mycket populärt...
image310
image311

Vi har berättat tidigare att Li har fått ett tält av sin Moster Berit - men Li är för stor för det tältet så Tussi har fått ärva det.


Kommentarer
Postat av: Mormor o. Morfar

Det var ett jätte fint tält som Li har fått, det är tur att Stefan har satt upp staket, så hon inte tar tältet med sig på vidare äventyr. KRAM

2007-04-27 @ 08:01:26
Postat av: Kicki

Välkommen till livet som småbarnsförälder =)

Tänk på de som har 5 barn - min granne har 5 barn mellan 1 och 8 år och jag brukar tänka på henne när jag tycker det är jobbigt - då känns det bättre !!!

Jag har varit konstant trött i 6 år men man vänjer sig - man får bara acceptera att den egna tid man får är en bonus, och sedan får man snusa på dem ordentligt när de sover för att samla kraft =)

De är ju ändå helt underbara trots allt !

2007-04-27 @ 12:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback