Äntligen en uppdatering


Ok, jag (vi) fortsätter med bloggen.
Jag har allvarligt funderat på att sluta då det inte känns som om någon läser....
Men jag fortsätter för min skull och för Li´s skull. Stefan gör regelbundet "backuper" som han bränner på DVD så att allt finns kvar - även era kommentarer - sparas till Li.

Under den tid jag inte skrivit om vår vardag har det ändå hänt saker - med Li.
Vi får ta lite i taget... men här kommer lite...

image524
Beppe och Li läser tidning. DN´s kulturbilaga. Spännade tycker Li.

Moster Berit och Li är i lekparken.

Li med Farmor och Farfar

Hos Li´s Faster Carina fanns det kattungar. Mysiga och mycket söta.

Hos Faster Marina lekte Li med Alva och Jonna. De var alla lite svårstartade men de kom igång tillslut och hoppade och lekte.

Li äter yoghurt i sin nya solstol som hon fått av sin Moster Berit. I denna stol har hon även vält, rammlat och nästan fastnat. Men den är fin och Li tycker att den är mycket bra.

Li fick en dag ha på sig sitt halsband för första gången. En liten princesskrona som hänger i en kedja och som hon fått av mammas vän Susanne L. Jag tror aldrig Li varit så stolt och kännt sig så stor....

Li badar med sin Kusin Markus.

image536
Detta är alla Li´s kusiner på pappas sida.
...och här är hela släkten Edström. Vi träffades på en vildsvinsfarm och åt en trevlig middag för att fira Kent och Astrids 40-åriga bröllopsdag.

Så den dagen både åt och tittade Li på vildsvin.

Hoppar med Kusinerna.

Kommentarer
Postat av: Moster Britten

Äntligen händer det nått här. Jag läser bloggen varje dag flera gånger om det inte är nått annat av vikt som tar min tid. Men nu är ju den tiden över så jag har väntat
och väntat att nått skulle hända här. Vilka fina bilder på alla barn. Kul att se dom alla samlade. Vad roligt att ha en bild på alla kusiner tillsammands. Li är ju söt som vanligt men vist ser man att hon var extra stolt med sitt fina halsband. Har en sak hemma till Li får se när vi träffas. Är rädd att det kan bli nått mer nu i hälgen efter som vi åker till stockholm i dag. Så jag har inte tid att kolla bloggen förens vi kommer hem på söndag. hoppas att det är nått nytt då. Tilldes så... karama Li och ta hand om varandra

2007-08-15 @ 11:27:11
Postat av: Joma

Hej! Snälla sluta inte blogga!!! Din blogg är en av mina favoriter.
Hälsningar Joma

Postat av: Erlinda

Jag läser också bloggen och tycker att den är jättekul att följa. Kul att allt gått så bra. Hälsningar
/Erlinda en "gammal" Vattenfallare

2007-08-18 @ 11:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback