Roligt med jul


image934

Så har roligt tycker Li det är med jul.

Kommentarer
Postat av: Helena W

Hej!

Tack för titt på fin hemsida och söt dotter! Jag hittade hit när jag googlade på adoption. Jag och min man ska också adoptera från Kina och har LID 10 februari 2006. Så vår väntan är tyvärr inte över än... Vi tror (och hoppas!) att vi får BB under 2008 i alla fall.
Eva från Oviken har vi träffat nyligen när hon var och informerade på en adoptionsträff på sjukhuset här i Jämtland där vi också bor! Världen är bra liten... Och i Umeå har jag bott när jag pluggade för ganska många år sedan nu...
Tack för titten igen! Det är väldigt kul och intressant och läsa om hur det kan vara när man väl är hemma med sin prinsssa (eller kanske prins).
/Helena W


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback