24

Nu är det 24 dagar kvar tills vi åker....
Det är lika många dagar som det är mellan första December och julafton....    Det är länge !!!

I går fick jag frågan av en arbetskamrat hur lång den totala vägen varit mot att få barn... och ser man på hela bilden och hela processen hit, vilket motsvarar nästan 8 år (Vi planerade att ha bröllop och dop samtidigt.) så är 24 dagar av 8 år mycket lite.....
Vi är alltså ganska nära nu...  :-) 


I går kväll provade jag overlock maskinen jag fått låna (iväntan på att min maskin kommer hem). Lekte mest lite och kännde hur det fungerade och hur resultatet såg ut...   Jätteroligt och enkelt. Snygga sömmar.  Jag klarade också av att trä den med alla 4 trådarna.
I kväll och i helgen kommer den att få visa mer vad den kan göra och då ska det också finnas något att visa upp...  :-)


Kommentarer
Postat av: Linda Lindström

Hej Birgitta! Vill bara skriva en rad och säga hur glad jag är för eran skull! 8 år sedan.... Kommer du ihåg när vi jobbade på limt och planerade inför framtiden? På sätt och vis känns det som igår. Eller hur? Nu är det dax för er och jag önkskar er allt gott! LYCKA TILL PÅ RESAN! Ni kommer att bli världens bästa föräldrar till Li. Många kramar från Linda

2007-02-08 @ 14:44:38
Postat av: Linda

Linda Lindström, de kommer jag heta om Anton och jag skulle gifta oss..:P eller Bredin då..

Ser att jag har missat många inlägg, bara att sätta sig ner och läsa igenom dem, så att man inte får skäll.:)

Nu är det inte långt kvar tills ni åker. :) Hoppas att det går bra med Mats.

2007-02-08 @ 16:54:38
Postat av: Birgitta

Linda Bredin, Vet du vad Linda Lindström hette innan hon gifte sig med Jans Lindström...????
Hon hette Linda Brodin.

Roligt va...???

Mats och Tussi slåss bara lite... :-)

Postat av: Moster Britten

Vad gör Mats hos Tussi. Bor inte han hos Greta och Gunbritt?

2007-02-09 @ 07:39:40
Postat av: Linda

Birgitta: Ja det är lite roligt.:) Du får säga åt Mats om han fortsätter med örfilarna. :)

Britten: Mats har blivit Umeåbo.:) Han bor i mitt rum, men just nu är han hos Birgitta och Stefan eftersom att jag är nere i Sundsvall. Jag tror inte att han skulle gilla en 4 timmars resa med buss, så därför fick han vara kvar.:)

2007-02-09 @ 08:56:08
Postat av: Berit

Mmm... jag och Beppe stjutsade upp Mats förra helgen, han fick åka i sin bur bredvid Kari, som satt i sin bur... Det gick jättebra.

2007-02-09 @ 20:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback