Buggy Snuggle


Jag fick igår den Buggy Snuggle som jag har beställt från England.

I första anblicken när jag öppnad påsen kände jag ett sting av besvikelse. Färgen var mer roströd än rosaröd.

         Klicka på bilderna så blir de större.

Den första bilden är från hemsidan och den andra är fotad av mig hemma på bordet.
Ni ser själva att det är en nyansskillnad.

När jag väl hemma packade upp den och tittade närmare så vart jag verkligen förtjust.
Den är mjuk, härlig och det är en mycket tilltalande vacker färg -trots att den är roströd.
Det är en dragkedja längs hela kanten runt åkpåsen så man kan ta lös "locket" och få en dyna till barnvagnen.

Jag insåg också att en roströd åkpåse passar kanske rent av bättre till vagnen jag har beställt...
Nu när jag har sovit på saken så känner jag mig mycket nöjd - även om inte färgen var det jag förväntade mig.

 PS.  Vill ni se fler Byggy Snuggles så kan ni titta här:
http://www.buggysnuggle.com

Kommentarer
Postat av: mormor Inger m.f.

Hej det var väl bra att Du blev glatt överraskad.
Jag tror att Li tycker om den, och mår gott att sitta i den när Ni är ute och går. jag har lagt ut flera undersökningstrådar ang. boken vi pratade om , med har ännu inte fått något napp, kram

2007-02-06 @ 07:24:14
Postat av: Zara

Jag tycker att den blev super fin!

Postat av: Moster Britten

Jätte fin. Ser mjuk och mysig ut.

2007-02-06 @ 14:38:21
Postat av: Vi i Njurunda

Hmmm...tänk om alla hennes rosa/röda/oranga kläder inte passar?
Vad gör Du då? Jag vet...shoppar....Nej, fy vad dum jag är... det är klar att det kommer att fungera... jag bara retas =)
Den ser jättefin ut, och supergosig.

2007-02-07 @ 20:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback