De första brallorna är sydda



Nu har jag sytt de första paret byxor till lilla tjejen. Jag önskar att hon var här så att jag fick prova dem på henne.... Jag ritade av ett par brallor från Lindex och jag erkänner att jag har inte pressat på sömmarna ännu.    Får dom godkännt ändå eller underkännt...??

Maskinen känns jättetrevlig och har varit mycket sammarbetsvillig. Vi blev inte ovänner en enda gång.
Jag längtar till helgen när jag får sy lite mera.  :-)


Jag ser också fram emot att namnbanden kommer så att jag får sy fast en sådan också. Den kommer att fästas på framsidan på höger höft.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanon byxor!!! Lite avundsjuk på din kreativa ådra är jag nog!
Nu har jag fått till en bild i bloggen mer kommer en annan dag! Det är mkt nu... Kram Zara

Postat av: Linda

Fina brallor.

Men jag har en liten fundering, när ska Li får tid att använda alla kläder? :)Inte ens jag har 25 par brallor.:) *skoja*

2007-02-09 @ 08:59:26
Postat av: Berit

Ja ja... det blir nog nån råd till det.
Li kanske är en riktig liten "skitunge" så det behövs 5-7 ombyten/dag. :)

2007-02-09 @ 19:59:27
Postat av: mormor Inger m.f.

Byxorna är jätte fina, vad gör det om Li har många byxor. Det hon inte hinner slita ut går ju att lämna till Myrorna. kram

2007-02-10 @ 08:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback