Förlovning och Bröllop

Det brev som kom igår - i kärlekens tecken - var en inbjudan till bröllop.

Min syster Berit ska den 5 April gifta sig med Bert-Ivar.
Igår den 14 februari förlovade de sig. Härligt och roligt.

Detta var en överaskning för oss alla.   :-)
Jag är mycket förvånad och imponerad över att Berit kunnat hålla detta hemligt så länge. Inte ens Linda visste något.
Förvåningen gäller däremot inte att giftemål var planerat och på G, det hade i vilket fall jag börjat ana 
- men min personliga gissning låg ett år fram i tiden. Jag trodde att de skulle gifta sig i början av 2008 - för de har pratat om att åka på kryssning i Karibien i samband med Berits 50-årsdag. 
Men jag måste tydligen erkänna att även jag kan ha fel... och min intuition är tydligen inte alltid att lite på.

Jag och Stefan är jätteglad för deras skull och skickar massor av grattis-kramar till dem ...
- och ser fram emot att få gå på bröllop och fest.

PS.  Berit har en egen blogg där ni kan skriva era hälsningar till henne...  :-)
http://smalare.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Britten

Tyckte det stod den 5 april på inbjudan. Är det inte på skärtorsdagen? För inte är det på Askonsdagen det låter tungt, Bätter med "KÄRtorsdagen" tycker jag

2007-02-15 @ 15:36:04
Postat av: Britten

Glömde säga att vi Näslunds stämmer in i din och Stefans hälsning. Det ska bli jätte kul.

2007-02-15 @ 15:37:32
Postat av: Mamma och Pappa

Vi håller med Britt det är den 5 april. Även vi stämmer i din och Stefans hälning. Toppen kul.

2007-02-15 @ 15:46:14
Postat av: Putte

Visst ska det bli roligt :D

Jag längtar redan!

Hoppas alla kommer, men det tror jag ;D

Ha det så bra :D

Postat av: Birgitta

5 April - det är den 5 April-
Ingen annan dag.....!!!

Jag har rättat så nu står det den 5 April

:-)

2007-02-16 @ 13:37:45
URL: http://lican.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback