Oro i kroppen och svårt att sova...

God Morgon...

Klockan är nu 3:38 och jag är vaken....
Jag har snurrat runt i sängen utan att kunna somna om, Jag har legat vaken sedan straxt efter klockan ett.

Jag har suckat, pustat och resonerat och funderat om allt onödigt samt tittat på ett avsnitt av en dokusåpa som heter "there is something about Miriam" - om en man som är på väg att bli kvinna, och ser ut som en kvinna men har kvar sina manliga ädla delar. Hon/han är vacker och dejtar ett antal män som slåss om hennes/hans kärlek... tills det avslöjas att hon är man...  Kvalitets-televison mitt i natten.  
Tankarna vill inte tystna utan surrar i mitt huvud - trots att jag haft TRE yogapass idag - det är totalt 4,5 timmar yoga... och jag känner mig ändå stressad. 

Nu sitter jag uppenbarligen vid datorn och kollar lite...   och Tussi tror att det är morgon så hon står vid dörren och skriker för att få gå ut - utan framgång.

Nä, nu får det vara nog med detta klagande. Det är dax för ett glas Proviva och gå ner och göra ett försök till - kanske hinner jag sova ett par timmar till.

Fortsättning följer imorgon... 

Kommentarer
Postat av: Berit

Hmmm...jag tror att du lyckades somna om, jag provade ringa på mobitellen kl 6.50, inget svar.

Det är dumt av mig att säga att du MÅSTE försöka sova...men... det är viktigt, ditt humör kräver både sömn och mat.
Kram jag tänker på er.

2007-02-20 @ 20:33:57
Postat av: Britt

Birgitta du måste ta hand om dig. Du har bara några dagar kvar att vara DU. Att sova och äta är nödvändigt. Det vet du lika väl som vi andra. Ha inte så stor krav på dig. Känner du för räkor till frukost som förr i tiden så ta det. Vill du sova kl 19.00 så gör det. Ta stunden när den bjud. Skyll på att du väntar barn... presis som vi andra har gjort tro mig det funkar..

2007-02-21 @ 08:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback