Shampoodle



Jag hade lovat mig själv att jag shoppat klart, att jag inte skulle handla så mycket mer...
- och när jag inte kunnde hålla vad jag lovat bestämde jag mig för att inte berätta att jag var svag.
Men nu har paketet kommit och jag är så glad - att jag struntar in min stolthet. Jag bara måste få visa vilka jättesöta kläder. Och fina. Och roliga. Och annorlunda. Och fiffiga. Och nytänkande samtidigt som retro...

De långa muddarna på ärmar och ben gör att man enligt tillverkaren ska kunnaanvända kläderna under 3 storlekar. Fiffigt va....??!
Jag har köpt den 2 delade lila joggingdräkten till Li.

Nytt på barnklädesmarknaden är märket Shampoodle från ´N´OtherThings.
"Funktionella barnplagg behöver inte längre ha likhetstecken med fult och tråkigt. Idag är det faktiskt möjligt att inte kunna klä sig själv men ändå hålla hög ?bling? faktor och vara bekväm med stil. Vi presenterar stolt ett svenskt klädmärke som reviderar och adderar. Tillverkat av medvetna föräldrar. Gjorda av naturliga fibrer. Designat med en twist. Levererat av en armada nya, modiga barnbutiker runt om i landet. Kort sagt - barnsligt bekväma kläder!"

Kommentarer
Postat av: jakob

Otroligt roligt att du gillade våra kläder.
Lycka till med allt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback