Sista måndagen...

Detta är vår sista måndag i Sverige - utan barn.

Det är nu mindre än en vecka kvar tills vi åker och dagarna rusar förbi.
Måndag -  idag...  jobbar och leder yogapass ikväll som slutar 22.00
Tisdag - jobbar och leder sedan pass som slutar 21.00
Onsdag- jobbar men har inget inbokat på kvällen
Torsdag -jobbar min sista dag i år på Vattenfall.
Fredag - ledig
Lördag - ledig
Söndag  - vi åker

Stefan ska denna vecka åka till Mora och jobba med Vasaloppet - vilket gör att jag är ensam hemma delar av tiden.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag förstår att klockan har tuggummi, men det går över. Skönt att Du kan se att tiden krymper för varje timma, Allt har sitt slut, även Erat mål. Kram

2007-02-26 @ 12:01:15
Postat av: Anonym

Hur sakta tiden än går...så misstänker jag att ni får stressa i slutet.
Ibland kan det vara svårt att få tiden att räcka till...så blir nog den här veckan för er också.
Man kommer alltid på saker som man borde/måste göra.
Må så gott

2007-02-26 @ 20:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback