Vagnen har kommit

             Igår var det en händelserik dag...

Som jag nämnde tidigare lunchade jag med Åsa och Malin och vi diskuterade "att göra listor". Hade vi glömt något som de andra kommit ihåg...?? - det var den stora frågan. Givande och mycket trevligt.

Efter det var jag och hämtade barnvagnen. På bilden har jag lagt i den nya åkpåsen. Visst är den fin...!!!!!! 
Det är en Brio Happy. Svensk kvalitet - Lite som en Volvo ungefär.....
Tänka sig - den ska jag/vi  dra runt på stan med vår lilla dotter Li i.  Coolt va.!  Tror ni hon kommer att passa i den...??

Efter att barnvagnen var på plats i skuffen på bilen, hämtade jag Stefan och så åkte vi till Sidensjö för att träffa Markus som just komit hem från Sydafrika - samt hans stolta föräldrar naturligtvis.
  Det var jättetrevligt att få träffa dem alla och få höra och se lite filmsnuttar från resan, om hur det är att få adoptivbarn och allt runt om kring.  Li och vi fick presenter och souvernier från Sydafrika.

Den Edströmska släkten får två internationella tillskott på mycket kort tid.
Det är mycket lyckat att det bara är 5 veckor mellan hemkomsterna av de nya kusinerna.

Efter Sidensjö åkte vi till Kent och Astrid i Mellansel. Det är som alltid trevligt att träffa Stefans föräldrar.  Jag fick också låna en hel påse med böcker och en pärm - fullt med gamla 70-tals mönster. Det ska bli mycket spännande att titta igenom i lugn och ro.

Kommentarer
Postat av: Moster Britten

Ni hann med mycket igår. Vagnen blev jätte snygg med åkpåsen i. jag tror att Li kommer att passa jätte bra i den. Som den prinsessa hon är. hoppas du hittar nått fint att sy , tur att Astrid hade mönster. Ska bli spänande att se vad det blir.
Markus är jättefin. Tänk att dom han med att köpa presenter. Trodde att man hadde fult upp med allt annat. Kul för Li.

2007-02-23 @ 08:18:56
Postat av: mormor Inger m.f.

Det syns att Ni har haft en givande och trevlig dag.
Roligt att ni fick träffa så många när Ni var där.
Även jag är nyfiken på böcker och mönster som Du fick låna av Astrid, vilket fynd att det fanns kvar. Kram

2007-02-23 @ 09:00:12
Postat av: mormor Inger

PS. jag glömde ju att säga att det är roligt att den nya lilla Markus var fin. Jag trodde väl inget annat.kram

2007-02-23 @ 09:02:15
Postat av: Kicki

Kanonläcker vagn ! Såg den ju när vi var i Umeå, men åkpåsen blev ju prikcen över i !
Nu i helgen åker vi till Storhogna på SPA, när vi kommer hem är det mindre än en vecka kvar tills ni åker - det du...... !

2007-02-23 @ 09:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback