Växlad valuta



Idag har jag växlat pengar. Yuan och dollar.

Kommentarer
Postat av: Berit

Vilka fina pengar...ni måste spara några kinesiska pengar, till framtiden, så ni kanvisa Li vad dom har för pengar i Kina.

2007-02-28 @ 20:44:24
Postat av: Birgitta

jag ska FÖRSÖKA att inte shoppa upp alla pengar...
;-)

Postat av: mormor Inger m.f.

Det blir väl som jag har gjort, öppnat plånboken och låtit dom ta det som behövs, eller hur? Ska sanningen fram så vet jag att det går bara bra. Kram

2007-03-01 @ 08:11:42
Postat av: Moster Britten

Färg granna pengar, ser ut som leksaks pengar. klart du ska shoppa. Vem vet när chansen bjud igen att vara i ett så anorlunda land mot sverige. man ska ta tillvara på dom till fällen som finns.

2007-03-01 @ 10:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback