38 dagar kvar ...

Kalikå hund

Nu är det en dag mindre än i går.....  men jag kan helhjärtat säga att tiden går makalöst sakta.
Vad ska jag göra med all tid..??  den frågan har jag egentligen svar på. Vi har saker att göra, om det bara fanns lust och vilja. Men jag vill åka till Kina och träffa Li. Allt annat känns bara tråkigt och ointressant.

Jag har några saker att göra, som faktiskt känns roliga:
-   hitta fina gardiner till Li's rum.
-   söka efter information och läsa om shopping i Beijing.
-   läsa mera i våra guideböcker om Kina och Beijing. 
-  Göra en pek-bok till Li - med bilder på mamman, pappan, på Storasyster Tussi, på Li's stol, Li´s boll, Li´s Kusin Linda m.m. (det kan hända att det kommer bilder på detta under helgen :-)  )

I helgen ska vi åka runt i Umeå så att Linda får lära sig att hitta lite bättre. Titta runt lite på Mariehem, där Linda ska bo.  

Dagens bild: Kalikå hunden - den första sak jag köpte till Li, samma dag som vi fick barnbeskedet med bilder och allt.  Jag hoppas att hon inte blir rädd för den.  ;-)
Klicka på bilden så blir den större .


Kommentarer
Postat av: Vi i Njurunda

Ett tips...Du kanske ska göra en pekbok på Umeå till Linda. (hon har lätt för att gå vilse)...

2007-01-28 @ 09:21:49
Postat av: Linda

Ja jag har ju det.. Gick vilse på Skansen en gång så att jag var grin färdig. Vi fick gå en extra runda så att jag också fick se några djur. Jag hade bara sett hus och skog.

2007-01-28 @ 14:49:28
Postat av: Linda

Kanska ska tillägga att det var för några år sedan, kanske 5.

2007-01-28 @ 14:50:17
Postat av: Moster Britten

Fin nalle. Jag har ju varit och sprungit runt i Stockholm. Hittade inga kläder till Li. så det får jag får handla det här hemma i Sundsvall. Men jag hittade en söt nalle och en docka och .... nä nu skriver jag inget mer lite hemligt ska det ju vara.
Jag gick inte vilse! Men jag var ju inte på Skansen

2007-01-28 @ 17:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback