Första inlägget

Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: Moster Britten

Kul att ni fixar så mycket så att vi får följa med på resan. Vi väntar med spänning på Li och att få åka till Kina. Kul att det rosa kommer fram. Du vet vad jag har sagt mycket rosa kommer det att bli. Jag har inte varit in på stan ännu och kollat vårens nyheter men jag kommer säkert att hitta nåtgot fint i Rosa. Rummet blev jättefint. Förstår att Tussi trivs där.

2007-01-05 @ 18:56:10
Postat av: Anonym

Från mormor. jag har beställt lakan med fjärillar i dag. I gårkväll började jag sticka på tröjan, fortsättning följer.

2007-01-08 @ 10:18:52
Postat av: Kjell Almqvist

Roligt att se att ni äntligen får åka.
Kommer kusin Stefan att skriva på denna blogg någongång?
Han som är så bra på prata borde kunna vara riktigt bra på blogga.
Ha det så bra
/kjell

2007-01-11 @ 19:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback