Li´s rum

Li´s rum

Vi håller på att fixar så att Li ska få ett fint rum som väntar på henne och som hon ska tycka om. Jag trodde aldrig att det skulle få vara så mycket rosa, men jag tror att jag i hemlighet tycker om rosa till små tjejer. 

Jag vill oxå att ni uppmärksammar att Storasyster Tussi redan intagit sin plats på sängen och trivs i rummet.

IKEA  är lysande i sitt utbud och sina priser.  Vi har oxå blandat detta med en gammal säng, en vägg-bonad från Indien och det fina skåpet som Morfar Svante gjort. 
Ja, jag erkänner att Stefan oxå  utrustat vår snart 1,5 åriga dotters rum med TV och DVD. Det är tydligen lika viktigt som säng och matta.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilket fint rum Li har fått. Där kommer hon nog trivas bra.

2007-01-04 @ 21:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback