Virkade mjukdjur

Virkade mjukdjur


Britten, Vad roligt att du känner dig sugen på att virka lite ...    :-) 

Det finns så mycket fantastiska virkade mjukdjur på alla de trendigaste barnaffärerna. En del är fina och söta medan andra är mer roliga, spännade och orginella. 
Virkad röd

Ofta kan de ha lite för långa armar och ben, vilket gör dem helt bedårande.

Jag vill göra er uppmärksam på att katten till höger här ovan - hon har vingar......   Det är fint..!!  Men även nallar och grisar kan ha vingar.....

På den här länken finns det mönster:
http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b14&d_id=30&lang=se

Jag önskar att vi kunde fråga Li vilken hon skulle vilja ha, men det går inte.

..och jag tycker att Ankan är supersöt, men jag tror att Li skulle tycka mycket om en Nalle oxå - med på tok för långa armar och ben.......
virkad anka


...eller någon av de andra med massa olika färger och "spröt" som man kan pilla på när man har en 10 timmar lång flygresa....... 

Eller vad tror du...???


Kommentarer
Postat av: Anja

Men! De var ju supergulliga som helst! Det här skulle ju jag vilja ha. Jag fyller år snart... *menande*...
Näst sista bilden som du har var ju cool - lagom galen. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback