Baddräkt och nya "tofflor"

Jag har vid upprepade tillfällen fått förfrågan från Moster Berit att hon vill se bild på Li där hon använder sin baddräkt. Berit och Beppe köpte den på sin bröllopsresa tidigare i våras.
Li tycker ju inte om att bada i havet och vi har ännu inte varit vid någon pol.
Däremot tycker Li MYCKET om att bada i badkaret, vilket hon gör ofta.
Så idag fick hon bada med baddräkt - vilket hon tyckte var konstigt....

Berit, dessa bilder är mest till dig... ;-)

image403



I går var Li och mamman på ett köpcenter och hittade små kopior på en populär toffel. Mamman var dum nog att prova ett par på Li, som satt barfota i vagnen.
Detta var ett misstag. Dels för att den minsta storleken 20 - var för stor samt för att Li verkligen tyckte om dessa. Mamman hängde tillbaka dem i hyllan men Li ville inte det... men hon skrek inte - hon putade med underläppen och grät förhållandevis tyst med stora stora tårar och pekade på skorna.
Mamman var svag och köpte dem för 75 ktonor till en trött Li som kvittrade av glädje hela vägen hem.

image405

Kommentarer
Postat av: Linda

Undra om Li kommer bli lite bortskämd.;) Skona var fina, skulle också vilja ha ett par sånna. Ni får se till att hitta en pool, jag skulle vilja höra vad hon tycker om det. Ha de bra!

2007-06-06 @ 11:08:59
Postat av: Yoga-Erica

Hej! Vad underbart roligt att läsa hur ni har det! Jag skulle plugga till min tenta men fastnade på er sida en hel timma...Li är väldigt söt! Själv har jag tränat yoga igen för Magnus och fick göra bakåtbrygga från stående =) Har tränat med Karin Linder i sommar så du får komma med oss och träna när du kommer hem. Lycka till med yogan och mamma-livet, men jag ser ju att ni har det bra!

2007-06-06 @ 14:33:10
Postat av: Njurundamostern

YESSSS...jag visste att Li skulle bli snyggasti hela världen i badräckt.
Jag har satt upp bilderna på jobbet...det har kommit flera kommenterer om baddräckt i badkaret...?
Tack för bilderna, dom är jättefina.
Li passar SÅ bra i sina nya skor....hur många par har hon totalt?
Kram

2007-06-07 @ 21:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback