Vad gör Stefan i Valencia egentligen? (tekniskt mumbo jumbo)

image378

Jo, han har kopplat upp denna patchväxeln

Som sitter i denna containern som innehåller en himla massa tekniksk mumbo jumbo





och tillsammans med

Ola                       och Fredrik ska se till att detta funkar som det ska för:
                                                                                                                             Gary Moore A1
                                                                                                                             Kul namn eller.....



                               Adrian,Leslie och         Hector                 Och alla andra......




Vad tycks om Spanjorernas lösning att staga upp teknik för 20 miljoner............................................


Kommentarer
Postat av: Njurundamostern

Ok.. inget nytt under solen...jag visste redan vad Stefan gör på jobbet....men betydligt fler kaffekoppar borde vara fotade. Min Linda har betättat vad Steffe gör på jobbet. Sladdar, kaffe, sladdar, kaffe, kaffe och ännu mer kaffe.
Vad roligt för dig syster yster att du får veta vad din man sysslar med.
Själv sitter jag i solen och dricker kall öl, min man håller på att laga mat... grillat!
Så just nu kan man säga att ajg trivs ypperligt med tillvaron.
Det ska bli fint väder flera dagar hos oss nu. Vilket innebär mc till jobbet =)
Kram på er...jag ser fram emot att komma till Umeå och grilla med er.
Ha en bra kväll.

2007-06-02 @ 18:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback