Varmt

image449

Jag har inte skrivit inlägg på ett par dagar... dels tappade jag rutinen när vi hade semester och jag håller dessutom på och läser en mycket spännande bok som jag längtar till varje gång Li sover....
:-)

Det är också mycket varmt vissa dagar.....

Boken...???
Jag läste först den första delen som heter "Män som hatar kvinnor" och håller nu på med del två i denna trilogi. "Flickan som lekte med elden"  Den är utsedd till årets bästa deckare av Svenska Deckarakademien.
Del tre har precis gets ut och heter "Luftslottet som sprängdes"

Jag rekommenderar dessa varmt. Superspännade och mycket bra.

Kommentarer
Postat av: Mamma och Pappa

Hej på er, det lät riktigt skönt att höra att Du har hittat en bra bok, för då kan man koppla av och försvinna från verkligheten. Själv har jag precis börjat läsa Camilla Läckbers böcker, har startat med Isprinsessan den blir nog bra till mej, så tänker jag fortsätta med hennes andra böcker.
Förövrigt håller vi på att avverka husvagn och plats, så vi får se hur det går. Du vet gamalt folk ska inte ut och resa med vagn, eller hur? som vi förstår är allt bra med ER alla, det går mot hemresan för dej och Li , vi längtar efter ER, ja även Stefan. Många kramar till er all TRE.

2007-06-25 @ 08:52:57
Postat av: Linda

Hej!
Jag skulle ju skriva grattis när jag kom hem från jobbet i lördags, men ja när man har jobbat natt i 12 timmar hänger hjärnan inte med så bra. Men iaf Grattis!!! :) Hoppas ni har det bra, vill ha fler uppdateringar och fler bilder. Jag längtar också efter er, nu är det dags för er att komma hem. Jag är ledig onsdag-söndag så då vill jag gärna träffa er någonting. :) Ha de bra!

2007-06-25 @ 20:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback