2 dagar kvar...


Jag vet inte hur jag ska beskriva mitt tillstånd... för jag förstår inte riktigt själv.
Jag har pendlat fort mellan ytterligheterna idag. Från halvhysterisk till apatisk, från effektiv till totalt oorganiserad, från förväntansfull till rädd och nästan ovillig...  Jag har flyttat runt saker, rensat silen och avloppet till/från tvättmaskinen, tvättat igen när maskinen åter fungerade. Jag har packat lite, pratat i telefonen, gått igenom mina "att-göra-listor", städat lite (bland annat den blommkruka som Mats rev ner), jag tror att jag har koll på läget... 

Jag tycker så här på eftermiddagen att jag är lugnare än jag tror att jag borde vara... - och det stressar mig tillbaka upp i maxnivå.

Kommentarer
Postat av: Beppe

Tat lungt ta en toy..
Hoppas att allt går bra med resan och att det stämmer med kemin mellan er och Li.
Vilket äventyr..
Ps. det med blöjor i Kina är sant, sett sifror på 2%
Hälsningar Beppe.

2007-03-02 @ 16:00:23
Postat av: Anonym

Jag kan förstå att allt är upp-och-nervända världen just nu. Men det är ju precis som det ska, när man ska bli föräldrar! Hoppas ni får en riktigt skön resa och njut av varje sekund. Ge Li en kram från oss alla. Har skickat ett paket med Britten som hon får ge till Li. Ha det bra!
Gunilla

2007-03-02 @ 17:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback