43 timmar med Li

Dessa bilder är i från igårkväll och i morse efter frukost.



Den första bilden är ett skratt, faktiskt. Ögonen försvinner helt och munnen blir rund och alla 7 tänderna syns tydligt. Till detta kommer ochså ett ljud.

Det går bättre och bättre med Li. Hon öppnar sig mer och mer och låter oss komma närmare.
Att sitta still är dock det absolut tråkigaste man kan göra...

Vi har fortfarande bara fått i henne välling, men den äter hon med god aptit så jag antar att hon får i sig det hon behöver, framförallt vätska...

Även att hon gillar oss bättre och bättre - tycker hon utan tvekan bäst om sig själv. De tillfällen som gett de största leendena och de mesta ljuden - är när hon ser sig sjläv i en spegel.

Kommentarer
Postat av: Zara å co

Hej! Nu fick jag vara först iaf. Ser att Li charmar och har sig! Kul Hon är för söt! Ni kommer verkligen att få det kul när ni kommer hem till Sverige tänk nör hon får på sig overall och kanske hinner se snö! Kul! Vi har det bara bra och badar varje dag! Att hon äter välling är ju super bra, apelsin brukar smaka smaskens det oxå. Du vet att det tar ca20 försök till innan man ska ge upp!
Ha en bra dag med Li ni ser ut att njuta allihopa. Hälsningar Zara m fam!

Postat av: Moster Berit

Godmorgon
Vad glad jag blir när det kommer bilder....skrivaren går varm på jobbet.

Ögonen "försvinner" på dej också Birgitta när du skrattar, jag tycker mig ana en likhet med dina speciella "skrattkinder"...jag längtar efter att få se Li i verkligheten.
Kram

2007-03-14 @ 06:58:45
Postat av: Mamma och Pappa

Godmorgon, oh vad glada vi blir att se och läsa att allt går bra, det där med mat kommer så småningom huvusaken hon får vätska i sig. Vi förstår att hon får mycke kärlek av Er samtidigt kommer det mer och mer från LI. Tänk så mycke nytt allt är för Li som Ni får uppleva tillsammans, vi längtar efter att träffa Li och även Er, många kramar till er alla TRE.

2007-03-14 @ 07:06:12
Postat av: Ingela Johansson

Hej på dig/er!
Grattis till lilla underverket =) Hon är ju för underbart söt =)) Det är fantastiskt roligt att få följa er resa på detta sätt. Tack för jag fick länken Birgitta....spännande varje morgon att läsa om er lilla gumma. Stort lycka till...till er alla. Hälsningar Ingela från ett soligt Umeå

2007-03-14 @ 07:20:01
Postat av: fam Söderström

Ja, godmorgon eller kanske god eftermiddag till er. Vad är det för storlek som passar bäst på henne just nu? Ha en fortsatt trevlig dag Kram/Carina

2007-03-14 @ 07:22:47
Postat av: Moster Britten

Längtar till varje morgon. När jag får gå in på Bloggen och kolla på nya bilder på Li. Tänk vad mycket nytt det är för Li och för er. Kul att det kommer glada ljud och inte bara ledsna ljud. Längtar tills ni kommer hem. Sköt om varandra och krama Li..

2007-03-14 @ 07:33:20
Postat av: Ellenor

Det är så kul att kolla in på bloggen, man hoppas att det ska ha kommit in nått nytt varje gång man kollar.Går in flera gånger per dag.
Har så svårt att slita sig från datorn nu förtiden
;)
Längtar tills vi får beskåda henne live.
KRAM

2007-03-14 @ 08:07:04
Postat av: Kicki

Jag gillar bilden där Birgitta och Li håller tungan rätt i munnen....
Självklart att hon skrattar när hon ser sig i spegeln, det skulle jag också göra om jag var sådär himla söt!!!!
Kul att hon börjat ty sig mer till er, snart kommer hon nog på att det är kul att prova på att äta en massa goda saker och inte bara välling - hon brås väl på mamma!!
Sköt om er!

2007-03-14 @ 09:08:57
Postat av: Linda

Jag tycker också att det är roligt att ni lägger in mycket bilder, fortsätt med det.:)

Kan Li prata då? Säger hon något på Kinesiska?

2007-03-14 @ 10:22:31
Postat av: Linda

Tänkte bara berätta att det är 5 grader plus i skuggan, så fortsätter det så här så kommer inte lill bruttan kunna åka någon pulka.

2007-03-14 @ 10:29:41
Postat av: Eva

Hej!
Vilken liten solstråle!! Hon är ju så söt!!!
Li verkar brås på sin mamma om hon inte gillar att
sitta still.....
Kramar Eva

2007-03-14 @ 12:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback