God morgon

Vad roligt att ni läser, "följer med" och skriver kommentarer. Det är jättehärligt sitta här, så långt borta, och läsa era hälsningar. Vi skriver mycket - om ni skriver mycket. Är det en bra överenskommelse..?? ;-)

Sängarna är utan överdrift hårda. Som en fast resårmadrass men utan någon bäddmadrass. Trots detta har vi sovit förhållandevis gott. Både Stefan och jag har vaknat massor under natten, pga alla nya ljud mm.
Nu ska springa igenom duschen, kolla frukosten (är lite orolig över att det bara ska vara nudlar och ris) innan vi gör oss iordning för stan.

VI ÄR I KINA - det går nästan inte att förstå...
Alla i gruppen har ett lite stressat, nervöst men mycket förväntansfullt leende. Jag kan också berätta att det är inte bara är vi som alltid bär fotografierna med oss på vår dotter. Börjar någon prata fotografier slänger samtliga upp sina bilder och med stolthet vill visa sina döttrar. Ingen i gruppen har fått en son.
Blir ni övereskade om jag säger att ingen är sötare än våran lilla Li.


PS. Bilder kommer i eftermiddag....

Kommentarer
Postat av: Berit

Godmorgon...straxt före sju igen.
Det här är mycket bättre än att läsa morgontidningen....både underhållls och nyhetsmässigt :)

Jag hoppas att ni får en ny bra dag i Kina, här snöar det.
Kram på er!

2007-03-06 @ 06:52:25
Postat av: Mamma o pappa

Även vi säger godmorgon kl. är 7.10. jag håller med Britt det här läser vi före Sundsvallarn, det är ju "gammalt" det som kommer från Er är nytt. Ang. sängarna så förstår jag att det är lite annorlunda, men Ni lär er, lite måste man tåla, när man väntar på något gott. Ha en bra dag, kram till er båda.

2007-03-06 @ 07:13:58
Postat av: Moster Britten

God morgon på er själva. Har precis kommit till jobbet, Fick gå i snö modden. Håkan är i Göteborg. Vilken fantastisk morgon läsning dett är. Han inta kolla hemma fast jag gick upp 05:15. två gånger ut med Maja en längre och en kortare promenad. Lite kaffe och ST. Sådan är vardagen i Sundsvall. Ni värkar ha det mycket trevligare. Hårda sängar vad är det? Ni hadde ju kunnat få sova på golvet på en luft madrass. Ser fram emot att få se bilder i em. Fattar inte riktigt att ni är i Kina och att allt detta funkar. Ha en bra dag och ta hand om varandra

2007-03-06 @ 07:32:39
Postat av: Kicki

God morgon, det är väl självklart att ingen är sötare än Li - det går ju inte =)
Det var nog meningen att ni skulle få vänta så länge för att den sötaste tjejen skulle vara redo att komma till er !!
Ha det så mysigt...

2007-03-06 @ 07:54:59
Postat av: Linda

God morgon!

Låter som att ni har det bra. Jag vill också vara i Kina och shoppa.:) Hoppas ni hittar/hittade mycket att handla? Tycker att ni ska lägga ut lite bilder från Kina. :) Jag har noll koll på hur det ser ut där. Tänker bara på gubbar med såna där konstiga hattar.:)

2007-03-06 @ 08:06:35
Postat av: Anja

Godmorgon godmorgon! Och vad roligt att äventyret har börjat ;) Väntar med spänning på bilder från hela resan, och massor med bilder på Li när tillfälle ges =)

Postat av: Gunilla

God morgon där borta! Hoppas ni får en riktigt trevlig dag med mycket shopping och sevärdheter. För varje dag, varje timme som går så kommer ni lite närmare Li. Vilken häftig känsla det måste vara! Ta hand om varandra!
Gunilla

2007-03-06 @ 09:15:16
Postat av: Eva Gavelin

Hej!

Ska försöka mig på att skriva några rader, som jag lovat. Skönt att höra att resan gick bra, och att ni mår bra. Shoppa och njut av livet!

Kramar Eva

2007-03-06 @ 12:48:39
Postat av: Maria

Vill önska er all lycka och jag ser fram emot att få se ert lilla underverk när ni kommer tillbaka till Umeå.

Stora kramar från Maria

2007-03-06 @ 13:41:44
Postat av: Linda igen

Måste erkänna en sak, Tussi fick vara ute ett bra tag i dag. I morse var jag ganska trött och Tussi ville gå ut, så jag skäppte ut henne. Sedan kom jag på att jag skulle åka efter en halv timme, skippade två bussar för att vänta på att hon ville komma in. Sedan kunde jag inte vänta längre, har ju trots allt ett plugg att sköta. Åkte hem innan lunchen och då var hon jätteglad, trodde hon skulle vara sur på mig.:) Det är 1 plus grad så jag tror inte att hon satt i sjön. Lite off topic, men hon är ju trots allt storasyster till Li.:)

2007-03-06 @ 14:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback