Lite kära i Li?


Om ni inte blivit lite kära i Li tidigare så vågar vi nästan lova att ni blir det av dtta klipp.
Här visar hon sin charmigaste sida. Hon har just kommit på hur man kan leka titut, och har precis lärt sig äta något annat än välling. Fingerkex utan choklad. håll till godo..........



P.S. Det kan ta en liten stund innan videon startar i ett nytt fönster så ha lite tålamod om ni har långsam uppkoppling.

PP.S. Om man har en så söt dotter så kan man som förälder ha det svårt att inte skämma bort henne, så vi behöver lite hjälp av er - överös henne inte med hur mycket presenter som helst.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Vi har ju redan blivit kära i henne för länge sedan - men inte blev det mindre av detta klipp =)
Maya kommer ofta och frågar och vill se henne och tycker att hon är sååå söööt.
(Emil är mer intresserad av katterna - är ni förvånade ??)

2007-03-17 @ 13:46:39
Postat av: mormor

Jag har tittat på Li flera gånger, jag blir så glad att se och höra både Li och Birgitta, jag förstår att kärleken för Er bara växer och växer, hon utstrålar en charm och glädje. Kan någon inte känna kärlek för Li? Det tror inte jag utan den bara växer,vi längtar efter er alla TRE, många kramar

2007-03-17 @ 14:05:40
Postat av: Mormor

Jag blir alldeles knottrig av glädje när jag ser LI och Birgitta leka titut, kan man göra något annat än att Älska Er lilla Li. Det lyser kärlek mellan er, jag förstår inte varför pappa inte får kram till allavara med på bild, (kan inte Birgitta med kameran)Kram till Er alla TRE,

2007-03-17 @ 14:18:08
Postat av: Ninna

Det är nog en av dom bästa lekarna i denna åldern, & jättebra att du leker så med maten, då glömmer hon ju lite vad det är hon stoppar i munnen. Gud vad söt hon är, jag är så glad för eran skull, blir tjatigt men så är det ju.

Kram Ninna

2007-03-17 @ 14:31:51
Postat av: Jessica J

Hej och stort grattis till er underbart söta lilla tjej! Jag är här och kikar varje dag på alla fina bilder. Skönt att allt verkar gå bra och kul att ni fått en aktiv liten tjej :). Ta väl hand om varandra.

Kram Jessica (från jobbet)

2007-03-17 @ 15:55:00
Postat av: Anja

Nu har vi visat bilderna på Li för Vera också som tycker att det är lite spännande (men hon förstår nog inte riktigt...)

Synd bara att jag inte får filmerna att fungera :(
kanske tack vare min Mac? (hoppas inte)

Postat av: Eva

Hej på er alla tre!
Det har verkligen blivit ett "gift" för mig att så ofta som möjligt gå in på Lis blogg och titta för att se om det kommit några nya foton/filmer. Allid lika roligt att se hur vilka framsteg Li gör.
Här i hemma är det i dag snöblandat regn efter en arbetsvecka i strålande sol och ca 7 grander varmt.
Det lilla som har hänt här hemma i Svedala är att The Ark vann melodifestivalen förra helgen och att Brandeby äntligen fått lämna Let´s dance.....
Tänk att nu är det nästan bara en vecka kvar innan ni tre kommer hem tillsammas, fantastiskt roligt!!
Kramar Eva

2007-03-17 @ 16:30:02
Postat av: Linda


Hon är så söt.:)

Jag har märkt att ibland funkar vieosarna och ibland inte. Så när jag väl får dom att fungera kollar jag på dom 100 gånger, för nästa gång kan det hända att dom inte fungerar.:)Fråga inte vad jag gör, för de vet jag inte. Min datasupport är ju i Kina så jag kan inte fråga honom heller..:)

2007-03-17 @ 16:41:02
Postat av: Linda Lindström

Helt underbara bilder!! Det är alltid lika spännande att läsa om ert äventyr. Birgitta & Li, vilken lycka att se er leka tittut. Bra att Stefan fångar tillfällena med kameran! Det värmer långt in i hjärteroten. Hoppas att hemresan går bra. Tänker på er. kram Linda och Jens Lindström

2007-03-17 @ 17:37:10
Postat av: Gurli Jonsson

Grattis Birgitta och Stefan till er underbara lilla dotter. Jag har som ni förstår fått adressen av Kicki och har med stor glädje och värme följt era förberedelser och er resa. Vi har ju som ni vet lång erfarenhet av adopterade barn i vår familj. Tänk vilken skillnad det är nu mot när vår första kusin kom från Korea till Arlanda 1970.Föräldrarna fick då hämta sina barn där Vi tyckte det var fantastiskt när vi kunde meddela oss via fax(?)och fick veta att Lasse och Carina fick sin dotter i Taiwan samtidigt som Sofia föddes i S.vall 1988 och nu kan vi följa er och få nya underbara bilder och videos varje dag. Jättegrattis till er alla tre från Gurli

2007-03-17 @ 17:54:40
Postat av: Kicki

Rättelse av förra inlägget från min mamma: det var
via telex vi fick veta att de fått träffa min kusin Andrea, fax var nog inte så vanligt på den tiden...... Vill även tillägga för de som inte vet att jag oxå har en liten kusin - Emilia från Kina som blir 6 år i maj =)

2007-03-17 @ 22:09:25
Postat av: Moster Berit

Helt underbart att sr Li leka så här!

Hmmm...det verkar som om hon är redo för påskharar med choklad till påsk.... :))

Krama godingen från mej.

2007-03-18 @ 07:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback