Mera LI



Vi såg "nannysarna" när de klev ur bussen och gick in med varsitt barn på armen, vi var på femte våningen men vår videokamera har zoom :-)
sen smygfilmade jag i korridoren när de gick in i rummet bredvid. Jag kännde igen Li direkt. Kanske för att hon hade minst hår av alla.....

Hon kan ännu inte gå eller stå utan stöd.

Hon är enligt de papper vi fått 73,5 cm lång och väger 8,8 kilo

Stackingcupsen är utan tvekan den bästa leksaken som synes av bilderna.
Hon släpper dom inte ens när hon sover.


Den tidigare bilden av en sovande Li är en ren illusion av trygghet.
Sanningen är att hon somnade av ren utmattning efter att ha skrikigt högst av alla barn i bussen på väg tillbaka till hotellet.

Nu har birgitta och Li lekt en lång stund med cupsen i sängen och det är för länge sedan läggdags för vår lilla prinsessa, Men än så länge vill hon inte sova alls...............


Lite senare

Nu är klockan 23,30 här dvs 16,30 hos er och båda mina tjejer sover sött. En snarkar, den yngsta :-)
klockan ringer 06,30 imorgon för ett nytt besök hos civil affairs, så nu går jag också och lägger mig efter en lång dag som ingen av oss någonsin kommer att glömma..........

Kommentarer
Postat av: Gunlla

Hon är helt underbar! Jag har ordnat så att jag kan öppna bilderna nu och jag tittar på dem om och om igen. Behöver jag säga att det inte går något vidare med mitt pluggande? Vem bryr sig om det när man kan följa eran spännande resa och se bilderna på er som familj. Är hon mindre än ni trodde eller större? Jag tycker att Li´s frisyr påminner om hennes pappas... Ha det bra!
Gunilla

2007-03-12 @ 15:27:25
Postat av: fam Söderström

Vilka otroligt fina bilder. Försök nu att få en godnatt sömn trots att ni nog inte kan dra blickarna från er otroligt söta dotter(Ja, man kan ju logga in hur många gånger som helst för att bara sitta och titta ) Kram från Carina,P-O och alla kusiner förståss

2007-03-12 @ 15:49:38
Postat av: Anonym


Åååh så härligt!!!!

Vi har tänkt (extra mycket) på er hela dan idag!

Vilken sötnos
:))
Många kramar från oss!!
Elin &Christer

2007-03-12 @ 16:19:31
Postat av: Linda

Va roligt att få se fler bilder på Li. Men vi vill ju så klart se ännu fler.:)

Hur går det nu då? Tycker hon att ni ser läskiga ut? Äter hon?

Hon är supersöt.:)

2007-03-12 @ 16:34:12
Postat av: Mia Berglund

Ett jättestort grattis till att ni äntligen ha fått er lilla prinsessa. Jag är djupt rörd över att ni nu får vara tillsammans med henne! ÄNTLIGEN!!

Kram från Mia B. Pussa på henne från mig!

2007-03-12 @ 16:34:17
Postat av: MARKUS

HEJ Li!!!!
Välkommen till släckten!! Tänkte det är ju jag som kom till släckten sist så jag vill du ska känna dej lika välkomnad som jag kände mej när jag kom. Längtar tills jag får träffa dej på riktigt. Ta hand om mamma o pappa väl.
/ Din kusin Markus

2007-03-12 @ 16:42:04
Postat av: Berit

Ooo vad fin hon är....jag går in ock kollar gång på gång.
Just nu är jag hos Anki och visa underverket..Hon hälsa till er.
Kram

2007-03-12 @ 16:49:21
Postat av: Tuvan & Tufsan

Hon är jättesöt!! Man blir riktigt rörd av att se henne tillsammans med er, ni har ju väntat så länge på denna stund.
Stora kramar från Tuvan & Tufsan till er alla tre!

2007-03-12 @ 17:28:26
Postat av: Moster Britten

Hon är helt gudomlig. Kan kolla på bilderna hur många gånger som helst. Fick dra ut bilderna till Mamma och Pappa så att dom kunde se henne ordentligt. Alla på jobbet tycker att hon är jätte fin. Hon är inte så stor så jag måste nog handla igen. (Himmla tråkigt) Tror att allt jag handlat är för stort. Tur att det kommit så mycket vår nytt nu. Fattar att ni har haft en omtumlande dag som ni aldrig glömmer. Man jag tror att vi alla kommer att komma ihåg den här dagen på ett alldeles specielt sätt. Dagen då vi Äntligen fick träffa Li. Hoppas ni alla får sova i natt för det behöver ni. Stefan ta hand om dina tjejer, och försök att sova en stund. Ser fram emot nya bilder och mer information i morgon. Kram till er alla tre. Och LI välkommen till vår familj.

2007-03-12 @ 17:29:46
Postat av: Linda Lindström

STORT GRATTIS!!! Vilken lycka!! Inte ett öga är torrt... ;) Roligt att få se jättefina bilder av familjen Edström. Li ser så trygg ut hos sina stolta föräldrar. Vi önkskar er allt gott! kram Linda & Jens. Var rädda om varandra.

2007-03-12 @ 19:51:28
Postat av: Maria

Heja! Vad kul att se er. Jättegrattis. Hoppas allt går bra.

2007-03-12 @ 19:55:55
Postat av: Lill Faster

Hejis kom just hem i från jobbet. Gick raka vägen till datorn för att titta på min första brorsdotter. Vad otroligt fin hon är. Hon ser så trygg ut i pappas famn. En stolt pappa förmodar jag. Sov gott och ha det skoj.

Kramiz lill faster Marina, Reine och små tjej kusinerna

2007-03-12 @ 21:15:30
Postat av: Catrin och Erik

Men GRATTIS, så underbart söt liten tjej!! Det är ju helt fantastiskt, glädjetårarna trillar här ska jag säga:-)Hon är ju så söt att man inte kan sluta titta, förstår att ni är i ett lyckorus.
NJUUUT och ha det fortsatt underbart!
Stora kramar Catrin, Erik och lilla Ellen

2007-03-12 @ 21:37:04
Postat av: Kjell

Grattis!!!

2007-03-12 @ 21:37:27
Postat av: Catrin och Erik

Men GRATTIS, så underbart söt liten tjej!! Det är ju helt fantastiskt, glädjetårarna trillar här ska jag säga:-)Hon är ju så söt att man inte kan sluta titta, förstår att ni är i ett lyckorus.
NJUUUT och ha det fortsatt underbart!
Stora kramar Catrin, Erik och lilla Ellen

2007-03-12 @ 21:38:03
Postat av: Catrin och Erik

Med risk för att verka tjatig.. det hakade upp sig lite i min kära dator:-) men man kan ju inte säga det för många gånger..hihi Kram på er!! / Catrin

2007-03-12 @ 21:43:04
Postat av: Anna-Karin

GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS!
Massor med kramar!

Hälsa Anton, Åsa och Johan också.
Vet ni om dom har någon egen sida?

2007-03-12 @ 21:48:17
Postat av: Ninna

Hej på er Föräldrar, hon är helt underbart vacker eran dotter!
Mera bilder!!!

Kram Ninna

2007-03-12 @ 21:59:46
Postat av: Kicki

Hon är verkligen helt underbar! Vilka ööögon hon har =)Maya tyckte att hon var jättesöt och att hon hade en väldigt fin tröja på mittenbilden.
Klipp ut ögon och näsa på Stefan och Li på den första bilden så ser man åter igen varför de parade ihop henne med er ! Snacka om lika....(bortsett från färgerna förstås - fast Stefan - faktiskt så är Li mycket sötare så ta inte åt dig för mycket... )
Ser fram emot ytterligare rapport i morgon!
Kram på er
Kicki



2007-03-12 @ 22:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback