Nära nu.......



Idag har vi varit på Sommarpalatset.
Sommarpalatset byggdes ursprungligen under Jindynastin runt år 1200 och under Qingdynastin (1644-1911) hade den utvecklats till en lyxig park där kejsarfamiljerna kunde spendera somrarna.
Det hade säkert varit finare på sommaren och utan dimma.........

Li var måttligt imponerad. På den 4e bilden kan man se Li's ogillande min......
Ovan finns även bild på Li,Li och Birgitta. Den vuxna Li är vår aldeles utomordentliga guide som exemplariskt tagit hand om oss i snart tre veckor nu.

Här under finns lite bilder därifrån, de två första är en lejonhona resp hane.
Vi vill veta vem som är vem och varför..........






På Söndag vid midnatt är vi hemma igen, och det inte en dag för tidigt. Vi längtar verkligen.....

Här följer två stycken prinsessbilder i full storlek

Stefan, Birgitta och Li

image234

image235

Kommentarer
Postat av: Kusin Malin

Hon är så söt! Jag och Carro funderar på att göra en "cup" på söndag, jag bor ju numera i Stockholm och funderar därför på att åka till arlanda på söndag och därmed bli den första som ser Li! Nej jag skämtar bara! Ses till påsk, ha en bra resa hem!

2007-03-23 @ 13:00:55
Postat av: Moster Britten

Nu är det nära. Jobbet går trögt och det finns ingen riktig lust. Längtar tills på måndag, Det är inte alla veckor man gör det. Ska se om jag kan hitta nått mer till li i helgen. Hadde sett en sån bra sak men den var slut i onsdags så jag får leta vidare. Ha det bra så syns vi snart, Ta hand om varandra.

2007-03-23 @ 13:41:06
Postat av: Linda


Va bra att ni längtar hem, för jag längtar tills ni kommer hem.:)

Fast jag vill inte flytta hem till min 20km2 och dela kök med skåningar.:( Trivs bättre här, konstigt va? :)
Tussi och Mats leker med varandra nu (det har dom gjort ganska länge). Favoriten är en jättefånig lek där en av dom sitter under Li´s säng och sedan ska den andra springa in under sängen och sedan byter dom plats, och då är det den andres tur att sitta under sängen. :) Ja det är en lek, och Tussi fräser inte längre.:)

2007-03-23 @ 14:11:21
Postat av: Mormor o. Morfar

Vi förstår att Ni längtar hem nu, och vi längtar efter Er. Vi har varit och hämta däcket hos Danne i dag så det har vi med oss upp i helgen, klockan går tyvär lite sakta, men vi får tåla det.ha det bra alla TRE, vi ses snart. Kram

2007-03-23 @ 15:12:39
Postat av: Anja

Snart är ni här! Det ska bli jätteroligt att träffa er alla tre. Hör av er när det lugnat ner sig lite och ni orkar med andra än de närmaste ;)

Postat av: Moster Berit

Nu är jag i Umeå, Linda och jag har handlat på Obset. Nu sitter vi i era soffor och myser....

2007-03-23 @ 21:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback