Nu är det nära...

Så här i skrivande stund är det ca 30 minuter tills taxin Eva kommer och hämtar oss.
Stefan sitter med en wiskey i en lite skakig hand, själv är jag serverad en campari med juice ...

Resväskorna är packade och stängda.

Linda, vår husvakt och kattvakt, har fått kurs i alla radhusets delar, allt från bubbelbadsskötsel till fjärrkontrollskurs i 2 delar.

Vi har också berättat för Tussi att vi blir borta i  3 veckor. 

Nu knackar det på dörren.... Eva är här.
Nu börjar vår resa...
Håll i hatten.
 

Kommentarer
Postat av: Linda

För en halv timme sedan åkte dom.

Jag hoppas ni får det supertrevligt där nere/borta.
Vi ses när ni kommer hem, och då är ju även Li med.:)

Jag ska ta god hand om Tussi och huset.

2007-03-04 @ 12:32:02
Postat av: Linda igen

Vart är alla? Det är ju nu det är som mest spännande. Jag har varit nervös hela dagen, vet inte riktigt varför. Jag ska ju inte åka iväg, nog för att jag är på semester i Ersboda, men det gills inte. :P

2007-03-04 @ 15:01:43
Postat av: Annelie och Lars

Lycka till på resan och välkomna hem alla tre!

2007-03-04 @ 18:34:23
Postat av: Berit

Mmmm..måndagmorgon, straxt före sju i svensk tid....det är NU...dom ska landa i Kina, jag bara ryser.
Jag tänker på Birgitta, Stefan och Li...jag längtar efter alla tre.
Ta vara på varandra och må så gott / Kram

2007-03-05 @ 06:56:13
Postat av: Moster Britten

Jag har knappt sovit i natt. Har bara tänkt på Birgitta och Stefan. Maja har också varit orolig hon kände nog att jag inte sov. Om jag känner så här som är moster hur känner då Birgitta och Stefan? Jag hoppas av hela mitt hjärta att resan har gått bra. Känns nästan lite konstigt att om tre veckor är dom hemma med Li. Känner en sån enorm glädje att tårarna kommer när jag tänker på det. Hoppas vi snart får höra nått från Birgitta och Stefan.

2007-03-05 @ 07:01:04
Postat av: Mamma och Pappa

Godmorgon, välkommen till Kina, vi förstår att det har varit en lång resa, med många frågor. Vi tänker på Er jämt, och undrar hur ni har det. Vi håller med Britt, tårarna kommer och går ( av glädje).äntligen är Ni i Kina, det känns overkligt. Många kramar.

2007-03-05 @ 07:58:24
Postat av: Birgitta

Linda, har jag berättat hur glada vi är över att du tar hand om huset och katten.
Du är en ängel..!!!
Kramar
// B och S

2007-03-05 @ 09:37:48
Postat av: Linda

Det är bara roligt, jag kommer inte vilja flytta härifrån.:)

Första natten gick bara bra. Jag har försått nu varför Mats har rivmärken på nosen, det är för att han försöker sticka ut nosen under dörren och då sitter Tussi på andra sidan och slår honom.:)

2007-03-05 @ 12:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback