Nu är vi i Guangzhou

Nu är efter en problemfri resa framme i Li´s province, Guangdong.

Vädret är ca 15 grader varmt, mulet och MYCKET fuktigt.
Hotellet är mycket fint (finare än i Beijing) och rummen är mycket stora. Det hög till i magen och jag blev tårögd när vi kom in i rummet och det stod en fin och bäddad spjälsäng i rummet. Till vår lilla Li.
Tänk att Li ska bo med oss här. Inom 48 h är hon här hos oss.

I ena änden av hotellrummet finns en liten soffgrupp samt ett rejält och fint skrivbord. I det stora badrummet finns BÅDE en stor dusch samt badkar. Till min glädje är sängarna lite mjukare här.
  
Vi ska om 10 minuter träffas för att äta middag såjag måste få återkomma med bilder och mer beskrivning.

Kommentarer
Postat av: Berit

Va mysigt..jag blir alldeles tårögd när jag läser om sängen och er känsla.
Jag tänker på er hela tiden Kram

2007-03-10 @ 13:34:11
Postat av: Anonym

Jag fick gåshud när jag läste om sängen! NU HÄNDER DET PÅ RIKTIGT!!! Ni är föräldrar till slut !!
Helt overkligt - vi är med er i tankarna hela tiden...

2007-03-10 @ 13:37:01
Postat av: Vera o Erik

Hej på er!
Jag (vera) blir alldeles nervös... har läst ikapp denna vecka nu och känner att jag får en knut i magen att det bara är två dar kvar, kan bara försöka tänka mig hur det kan kännas att se en liten färdigbäddad spjälsäng...
Vi är just nu i ett väl snötäckt Arvidsjaur och åker hem till Umeå i morgon söndag, längar att läsa mer. Hoppas att ni mår riktigt bra och så hörs vi senare, tänker på er, kramar från oss.

2007-03-10 @ 13:56:22
Postat av: Åsa & Therese

Hej!

Åh vad underbart det är att vi kan följa med på er STORA resa :-)
Vi sitter på VF och sliter som små dårar..ja det är lördag..och ja vi sitter tyvärr här.
Nu är det väldigt nära att er lilla Li ska få träffa hennes underbara föräldrar! Vi kommer att följa er fortsatta vistelse med stort intresse!
Kram

2007-03-10 @ 13:58:11
Postat av: Britta

Vi följer med er på bloggen.... kramar från oss i umeå.

2007-03-10 @ 15:58:07
Postat av: Kicki

13.37 inlägget kom från oss, såg att namnet ramlat bort =) Kicki, Lasse, Maya och Emil

2007-03-10 @ 15:58:32
Postat av: Kent o Astrid

Hej.Vi tänker på er.Känslorna kommer när det närmar sig den dag ni får er lilla flicka LI.
KRAMAR. Ha det bra.

2007-03-10 @ 17:18:14
Postat av: Ninna

Hejsan, sitter här med tårarna rinnandes....
Klockan är två på natten/morron (skål) och The Ark vann melodifestivalen!!!
Blir såååå glad när jag läser om er och erat äventyr och den bäddade sängen ni fick se. Bilden var jättekul att se på er det var ju ett tag sen vi sågs! Stefan fin som vanligt fast tunnhårigare(!) än när vi tog lastbilskörkort och Birigtta, hm ja jag vill bara krama om dig. Jag älskar Er!

Jaha nu bölar jag igen,,, kramar Ninna!

2007-03-11 @ 02:04:26
Postat av: Lill Faster

Tänk att imorgon är det dags, det till och med pirrar i min mage. Hur ska ni då känna det? Vi ser spänt fram emot att få se lilla Li, vi gläds med er. Hoppas att allt går bra.

Ha dé bra!
Kramiz från: Marina, Reine, Alva och Jonna
Tänk att nu blir jag faster igen inom bara några veckor. Skoj!

2007-03-11 @ 09:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback