Pampers




Jag vet att jag tidigare visat att jag valt och köpt Libero blöjor. Jag hade med ett paket till Kina men lämnade hälften i Beijing. Av de två resväskor vi hade med oss till Kina lämnade vi den ena i Beijing tillsamamns med hälften av blöjorna. Jag fick idag därför gå på supermaketen och köpa blöjor. Urvalet är kinesiska blöjor eller Pampers. Då kändes Pampers som ett mera välkänt val. Det behöver inte vara bättre, men så blev valet ändå...
Jag har inte provat dem ännu, men jag tog fram en blöja och tittade på den och den var betydligt tunnare och mindre än Libero. Återkommer med recension senare, efter användning...

image176

Kommentarer
Postat av: Moster Berit

Gomorron!
Vilken jättefin bild på Li.
Den ska jag skriva ut också....
Hur funkar det på nätterna nu?
Äter hon?
Berätta....

2007-03-16 @ 06:56:35
Postat av: Moster Britten

Ser att Li hittat böker att läsa. Det är kul. Hon är så fin. Undrar vad hon tänker? Säkert bra saker hon ser så lungn ut. Nästan eftertänksam. Ska jag? eller ska jag inte? är det säker det här? är det någon som har kollat upp detta? Nått man känner igen från en av hennes föräldrar, på slutet har det varit båda. så nog har ni hittat varandra.Även jag vill veta hur det går på natten hur hon äter osv. Hoppas ni haft en bra turist dag och att ni njuter av stunden. Ta hand om varandra.

2007-03-16 @ 07:08:48
Postat av: Mamma o pappa

Godmorgon på Er, vilken ljuvlig bild på Li tänk när hon blir stor då får Stefan sitta utanför och passa på alla pojkar som kommer att springa efter henne. Till dess så ser det ut som hon har funnits sig till rätta med Er och Vi tror att Ni har fått det bästa. Många kramar till alla TRE, mest Li.

2007-03-16 @ 07:20:07
Postat av: Fam Söderström

Vilka fina bilder. Hoppas på fler live klipp på Li va roligt att det fungerar med Video klippen. Kusinerna tycker att ni kan komma hem nu så att dom får träffa Li på riktigt. Ha en fortsatt trevlig dag (kväll)
Kram/ Carina,P-O och kusinerna

2007-03-16 @ 08:09:07
Postat av: Linda


Li sover bra på natten, fast hon vill äta välling flera gånger under natten. Just nu äter hon bara välling, vällingen i kina är inte som i Sverige utan mer som mjölk. Dom tänker inte tvinga i henne någon annan mat, om hon inte själv vill äta. Utan dom fortsätter med vällingen och vänta och ser om hon vill äta sedan.

Nu kanske ni undra vad jag fick den infon i från, det var ifrån Birgitta, hon ringde mig i går.:)Skulle höra hur det gick med allt (huset och tussi). Faktan ovan behöver inte vara 100% sann, kan ha varit jag som missuppfattat också.:)

Jag vill också se mer videoklipp på Li.:)

2007-03-16 @ 11:09:06
Postat av: Linda igen

Tänkte bara presentera mig för Li.

Nihao Watashi wa Linda de su

Nu blev ni nyfikna va?.. Ni får fråga Li vad det betyder.:)

2007-03-16 @ 11:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback