Pekbok

Igår kväll satt jag och gjorde pekboken till Li - så att hon ska känna igen lite saker när vi kommer hem.

 

Förutom dessa två bilder - så är det på pappan, på mamman, på Li's stol, på Li's boll, på Li's kalikåhund och så vidare.....
Bilderna är skickade till Proprint och jag hoppas att jag får hämta dem idag.


Jag har också uppgraderat mitt konto här på Blogg.se så reklamen kommer att försvinna inom kort. Detta kommer också att innebära att vi kan göra "backup" på bloggen och spara den tills Li blir större.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefina bilder, undrar varför det inte kommit in några foton på mamman och pappan på bloggen?
(bortsett från Stefans bebisbild)

Tänk - idag är det din sista arbetsdag !!! Helt otroligt vad coolt!!!

Vi hörs nåt innan ni åker - Kram Kicki

2007-03-01 @ 09:30:05
Postat av: Moster Britten

jatte fina bilder jag tror att Li kommer att tycka om den. Var på bokrean i går köpte jag någon bok? Ja men inte till mig utan till Li. Om Kalle katt en bok serie som jag vet att Anders tyckte om när han var liten.

2007-03-01 @ 10:13:39
Postat av: Mamma

Jag tycker som Britt, det är klart att Li kommer att tycka det är roligt att titta och peka på alla bilder, kram

2007-03-02 @ 15:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback