Resan hem till ett underbart kaos

Ja, vi har överlevt hemresan.

Nej, vi kommer inte att sluta med bloggen...

..det har bara varit ett enormt underbart kaos, men nu har jag landat så pass att jag kan skriva ett inlägg.

Vi börjar med resan:
Vi lämnade hotellet 10.00 på Söndag förmiddag. Det är 7 h före här... det betyder 3 på natten i vår svenska tid. Vi landade här i umeå 00.30. Innan vi var hemma på Ersboda var klockan kvart över 1 på natten.
Det ger en restid på 22 h.
Av dessa 22 timmar skrek Li totalt kanske 7 minuter ombord på flygplanen. Hon sov säkert 75% av flygtiden...
Man kan säga att hon skötte sig som den prinsessa hon är. Allt gick över färväntan.
Inte så att vi längtar att göra denna resan igen - men det gick mycket bra.

Mamman har dock blivit mycket förkyld och tappat rösten nästan helt - därför kan hon inte ringa runt och tacka för alla fina blombud och presenter.... ;-)

Hemma:

image247

Hon har provat ALLA leksakerna... Jättespännande och roligt.


Jag kommer att få in lite rutin och kommer att skriva lite mer framöver igen.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hej!
Vad skönt att ni är hemma igen! Det måste, trots allt roligt ni varit med om i Kina, vara skönt att återgå till vardagen här hemma. Har fått en del förhandsinfo om Li av Britten men önskar att jag kan få se henne live någon gång. Hon är underbar! Vad tycker hon om Tussi? Ha en bra dag!
Gunilla

2007-03-28 @ 15:16:36
Postat av: Moster Berit

Häftig bild...den har fått en hedersplats på mitt kontor.

2007-03-29 @ 09:27:38
Postat av: Moster Britten

Skönt att höra att allt är bra. Va kul det var att träffa Li, ja även er fast ni är bara tvåa nu för tiden. Li är verkligen underbar. Helt fantastisk, att vara på sånt strålnde humör efter en sån resa är helt otroligt. Hoppas ni har fått lite lugn och ro, har ni hunnit tagit en sväng i den fina vagnen? Hur går det med välling och mat? Vad säger stora syster Tussi? Nä nu måste jag jobba och inte sitta och kolla på bilder av Li. Ta hand om varandra krama li

2007-03-29 @ 11:28:39
Postat av: Linda

Hon är världen sötaste, underbaraste tjej. Hon var så snäll och goo och mysig i går. Jag skulle vilja träffa henne varje dag.:)

2007-03-29 @ 21:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback