Söndag kväll & 18 timmar kvar

Nu är det söndag kväll och jag har packat skötväskan med blöjor och tvättlappar. Jag har fyllt vällingdoseraren med kinesisk risvälling. Termosen är framställd och det är även nappflaskorna.
Vi blivande mammor har köpt någon form av juice/saft samt kakor/kex att muta barnen med, de har rest långt och kan med stor säkerhet vara hungriga. Jag hittade Nalle Puh kakor.



Pyjamasen hänger över gaveln på spjälsängen och barnshampot står på badkarskanten och väntar.
Vi har tagit av Stefans örhängen.
Alla viktiga papper är packade efter att de blivit både dubbel och trippelkollade.
Stefan har bytt band i videokameran och laddat batterierna.

Birgitta har ont i magen och Stefan dricker en liten whiskey.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag blir helt "vimmelkantig" när jag läser detta! Tänk att nu står ni inför det största som kommer att hända i era liv och jag gissar att ni aldrig kommer att kunna beskriva känslan för någon!
Det går nog inte att förstå storheten när man inte varit med som det själv!!
Jag bara ryser - och längtar tills morgon när ni blir tre! (och vi får se foton hoppas jag)
Behöver väl inte säga att jag hela tiden tänker på er ! Kram Kicki
P.S. det där med Nalle Puh kakor känner jag igen att ni brukade muta Maya och Emil med oxå =)

2007-03-11 @ 14:14:06
Postat av: Mamma och Pappa

Ja, vad ska vi säga alla ord är borta, vi kan snart inte förstå att Ni snart har eran lilla Li hos Er, att Birgitta hr ont i magen är inte så konstigt, med tanke på morgondagen, Vi tänker på Er varje minut, och gläds med både tårar och skratt. Tusen kramar till Er båda.
Kl. 15.00

2007-03-11 @ 15:06:22
Postat av: sanna och jonas m fam.

Vi tänker på er och önskar er lycka till i morgon. hoppas allt går bra! Tänk,äntligen är er långa väntan över! Vi ses snart.

2007-03-11 @ 19:25:21
Postat av: Linda

I morgon är den stora dagen, det här är så spännande att det inte är riktigt klokt.

Tussi åt nyss "romantisk middag" (Carro kallar den det). Den innebär att Carro håller en kalkonbit med munnen och så tar Tussi den, så nu hädanefter vill Tussi bli serverad kalokonen på detta vis.:)

Lycka till i morgon!

2007-03-11 @ 20:21:32
Postat av: Tanja

Tänker på er. Lycka till!
//Varma solhälsningar från Tanja

P.S.Glöm inte att andas! :-)

2007-03-11 @ 21:23:41
Postat av: Eva

Hej!

Förstår att det är känslosamt för er nu. Tänker mycket på er och förklarar för grabbarna hur lång tid det är kvar tills ni träffar er dotter Li.
Som vi sa när jag skjussade er till flyger kommer ni att vara hos Li i morgonbitti när jag börjar jobba. Hoppas att ni kan sova inatt. Ser verkligen fram emot att få se det första kortet på er tre.
Sov gott Många Kramar Eva

2007-03-11 @ 21:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback