Spring i benen?

image169


Så här håller hon på hela dagarna :-)

Kommentarer
Postat av: Moster Britten

Gu va kul att se henne röra sig och höra hur hon låter. Hon verkar ha mycket spring i benen och det är ju toppen. Och hon låter så där gulligt som små barn gör. Helt fantastiskt. Ni har nu fått som oss andra en heltids syssel sättning. Allt annat har liksom ingen betydelse längre på det sättet som det var innan man fick barn. Det är den bästa tiden i livet. Och vet ni vad den tar aldrig slut. Sina barn har man hela sitt liv. Dock i olika "grader" men dom är alltid ens barn, vare sig dom är 1 vecka eller 23 år. Helt otroligt men sant. Visst är det en otrolig känsla? Det går liksom inte att förklara förens man upplever den. Ha en bra dag tillsamans ni tre och ta hand om varandra.

2007-03-15 @ 06:46:05
Postat av: Anonym

Häftigt...tekniken är underbar...
Kul att få se henne live...och höra hennes röst, jag tyckte det lät som svenska :)

2007-03-15 @ 06:53:17
Postat av: Eva

God morgon

Visst är Li lik Stefan, som vi sa tidigare. Ser av det tidigare inlägget att jag ska kunna se denna frekvens, men med denna dator lyckas jag inte.
Ha en bra dag tillsammas alla tre!
Kramar Eva

2007-03-15 @ 07:31:29
Postat av: Mamma och Pappa

Vilken jätte rolig snutt på Li och Birgitta (ja,även fotografen ) det ser ju ut som Ni alltid har hört ihop, men det har Ni ju. kramar till alla TRE

2007-03-15 @ 08:36:42
Postat av: Linda

Jag kan inte se filmerna.:(

2007-03-15 @ 12:45:28
Postat av: Linda igen

Nu har jag kollat på filmerna, va söt hon är.:)
Jag märkte att om man har lite tålamod så kommer filmen. När jag satt och prata med studievägledaren hör jag en välbekant röst säga "hoppa hoppa hoppa" och se jag världens sötaste tjej stå och hopppa. :)

2007-03-15 @ 14:38:39
Postat av: Anonym

Hej på er va kul nu fick vi se en stor bild av LI
JÄTTESÖT. Läser er blogg varje dag.roligt att allt går bra. Kramar från Farfar o Farmor

2007-03-15 @ 17:27:53
Postat av: Ninna

Åh vad kul att se er in action.
Kramar på er.
Ninna

2007-03-16 @ 18:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback