Snart känns det som semester

Idag har det kännts som om vi snart, faktiskt, har semester....!!!

Dagarna hittils har INTE upplevts riktigt så .... men det kommer snart.
Men det är nästan 7 veckor kvar att göra massa roliga semestersaker på.....

Li och jag har varit ute och promenerat idag. En sväng där vi hämtade tvätten (alla kräks-kläderna) på tvätterian samt köpte vatten,. En annan sväng där vi satt i gräset och åta kaka samt köpte glass på vägen hem. Även Li åt lite glass... ;-)

image337

Li på rymmen.     Li tittar på TV och äter kaka.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken sommarbrud, supersöt. Här regnar det och är skit väder, känner mig väldigt pigg och glad.:( Jag vill också vara i Spanien, ni skulle behöva ha en supernanny som ser till att hon inte rymmer.;)

2007-05-19 @ 16:39:29
Postat av: Mormor o. Morfar

KUL KUL nu går det åt rätt håll. Vi blev så glada för bilderna, bevis på att allt går åt rätt håll. Nu är det din tur att pigna på dej, vi håller tummarna. Kram på er alla TRE

2007-05-19 @ 17:43:55
Postat av: Moster Britten

SOMMAR, sommar vad avundsjuk jag blir. Li är ju som vanlig super söt. Hur är det med dig? Vi var ju på Grillfest hos Berit och Bertivar i går med mc folk. Det var trevligt men kallt.(Li stod i centrum även där en hel del). Vi åkte vi 23 tiden då satt vi fortfarande inne. Ingen hade lust att gå ut och spela kubb. Vet inte om dom andra gick ut då, för vinden hade av tagit. Vad gör ni idag. vi ska måla. Idag följer Micke och Cicci med. Skönt med hjälp. Min nacke och axlar vill inte att jag gör sånt. Migeänen är inte att leka med nu, (det blir dyrt). Kollar in i eftermiddag och ser vad som hänt. Ha en skön dag och em....

2007-05-20 @ 08:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback