"Våran stuga"

Min lilla vän, Moa, som bor i Oviken, myntade ett uttryck när vi var i Kina.
När familjen kom in på sitt hotellrum sa Moa nöjt
"- Vilka fina stugor dom har här..!!!"    och fortsatte sedan att benämna hotellrumet som "deras stuga".

Här i Spanien har vi också en helt OK stuga.
Här kommer några bilder från vårt boende de närmaste månaderna.

      Det här är dörren ut/in i Stugan.....   Man hamnar direkt vid badkarlet....  Mitt emot badkarlet är handfatet.

   
Innanför dessa finns toan och Li´s egna handfat (bidén) innanför en frostad glasdörr.


     Det finns sängar





Kommentarer
Postat av: Mormor o. Morfar

En liten kommentar, vi tycker det är en fin "stuga" nI bor i . Den duger för en tid, eller hur. Det
bästa med "stugan " är ju spegeln, eller hur? KRAM

2007-05-23 @ 07:46:51
Postat av: Moster Britten

Stugan är jätte fin. Jag som klagar på att min stuga är liten. Ni har mycket finare bad rum en mig. Men inget slår min utsikt från toan om man inte stänger dörren eller från duchen, om drapperiet blåser upp. Jag har konstig planering hos mig. Men jag förstår inte hur er stuga är planerad. Kommer man in direkt i bad rummet? från ytterdörren? ja man får lite nya ideér. Kul att få se. Hur är det annars allt väl?
Ha det och ta hand om varandra.

2007-05-23 @ 08:19:56
Postat av: Zara J

Hej!
Har precis läst om ert sjukdomsöde. Fy vad trist och vad oroliga ni måste ha varit. Jag kom på att man bör inte ge fullkorn till små magar när dom har haft magsjuka för det finns inget tarmludd som det kan fastna på. Helst ska man ge skonsammare välling, typ majsvälling är super bra, kanske kan ni hitta ngn sådan om oturen skulle vara framme igen! Hoppas att det inte behver komma igen...
Du, njut av att hon inte vill gå i sanden... Sandmonster kommer hon nog hinna bli efter 2 månader i Spanien. Ser ju mysigt ut på alla bilder. till och med Stefan ser ut att ha blivit lite attakerad av solen *L*.
Jag har nu uppdaterat bloggen med lite bilder. Jag ska försöka att göra det till en vana... Jag har inte varit inne på internet på ganska länge har blivit lite internet beroende inte bra så jag har pausat men nu är pausen över...
Nu är det nog svamlat från mig ett tag kramar från Zara m fam.
ps ingen har blivit smittad av magsjuka här vad jag vet! ds


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback