Kläder

Imorse hade vi lite tid över och mamman tyckte att det kunnde utnyttjas till att prova lite kläder för att se om Li vuxit i dem.....
Li var inte lika glad över detta initiativ.

image708

Men tyckte att det var roligt att titta i spegeln hur hon såg ut....



Detta set är nu lagom att börja använda.
Det finns bara ett problem....
Jag visste det inte när vi tog denna bild men det visade sig snart.

Efter detta provade vi favorit kjolen från i sommras för att kolla hur den fungerade med kalasbyxor.
Det vore roligt att få ha kjol idag när vi skulle till Hugo.

image710

Problemet jag nämde ovan.... det handlar om kalasbyxor. Det tog inte många minuter innan vår lilla ljuva princessa började slita och dra i dem. Hon var arg och visade tydligt att dom skulle bara av.

Den nöjda minen Li hade när hon fick på sig vanliga byxor gick inte att ta miste på....
Kalasbyxor kommer att bli svårt att använda.....


Kommentarer
Postat av: Mormor & Morfar

Go´middag, här visar Li att hon är en "riktig" tjej, först på med kläderna sen till spegeln, titta efter, det var inte bra. Mamma byt så här kan jag inte se ut. Kram

2007-10-10 @ 17:43:37
Postat av: Moster Britten

Men kan Li berås på kusin Malin. Kjol och kläning var inget för henne heller. Strumpbyxor ÄR pest. Men jag tycker hon är smart, varför ska man behöva ha det man inte vill ha. Kan man inte säga det måste man ju visa det på annat sätt. Hon har ju en Mamma med stark villja om hur man ska se ut eller inte. Så äpplet faller inte så långt från trädet.

2007-10-12 @ 07:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback