Veckans Kina-date

I Onsdags var vi i Vännäsby hos Lovisa och Malin (Pappa Johan jobbar så honom ser vi väldigt sällan).

image761


Åsa med Sofia. Li. Åsa med Soifia och Lovisa.
Lovisa. Sofia. Christer och Hugo.


image765
Sofia och Li Myser i tältet.

Som alltid hade vi trevligt och tiden gick mycket fort.
Jag känner ett större och större behov av att få träffa mammorna utan barn...
Varje gång jag kommer hem har vi massor av oavslutade samtal och frågor med halva svar hängande..
Antingen är det ingen som lyssnar eller inte tid att svara....... Påbörjade diskussioner med en totalt borttappad röd tråd.....

Men allt har sin tid.
En "after work" vore trevligt..... men ingen av oss jobbar ju... Vi är ju BARA föräldrarlediga.!!!!

Kommentarer
Postat av: Mormor & Morfar

Hej på Er, det är jätte fina bilder som visas upp. Jag förstår Birgitta att det skulle vara bra med en stund "bara" för mammorna, det finns nog enhel del att prata om. Du ska se att Ni snart hittar en stund för bara Er, Kram till er 4

2007-10-27 @ 08:01:36
Postat av: Åsa

Jag tycker visst att vi kan ta en "afterwork"....att "bara" vara mammaledig(?) känns i alla fall som ett heltidsarbete. På jobbet har jag både kafferast och lunchrast och det är ingen som följer med mig på toa, eller ska sitta i knä när jag ska äta och för det mesta får jag prata till punkt....
Ser fram emot en barnfri träff!!!!

Kram Åsa och Sofia

2007-10-27 @ 15:01:54
Postat av: Malin

Håller helt med Åsa. Skulle också gärna vilja ha en afterwork för föräldralediga (att gå på toan och få spola själv ser jag mycket fram emot:-).
Bara att bestämma ett datum!

/Kram från Malin och Lovisa (som inte håller med mamma om toaspolningen)

2007-10-27 @ 17:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback