Hur ska mamman överleva....

Mamman reser bort över helgen.
Flyger 16:30 till Stockholm och landar igen först på Måndag 12:05.

Mamman ska på ett yoga event på Lördag och Söndag och i och med att det inte slutar förrens 19.00 på Söndagkväll så finns det inget flyg hem.

3 nätter utan Li..... !!!!

Att pappan och Li kommer att ha det jätteroligt, superbra och mysigt hemma - det är jag absolut inte orolig över.
Kanske vet Li vad ett Happy Meal är när jag kommer hem...???!!    :-)

Jag är orolig över om jag kan sova på nätterna.... 

Kommentarer
Postat av: Frida Söderström

Njut av att mha möjlighet att gå dit du vill, äta vad du vill och när du vill, styra din tid efter ditt eget huvud, inte ha ansvar för någon annan människa än dig själv.....
- och ha en dotter att längta hem till!!!
Hoppas du har en riktigt härlig helg!!
Kram!

2007-09-15 @ 14:14:20
Postat av: Zara

Hur gick det... Visste hon vad Happy Meal var eller hade du lagat all mat innan du for så att det bara var att värma :)
Vi kan väl höras nått...
// Zara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback