Vad är det som händer...??

Kanske är det någon som funderar.....
-Vad är det som händer...??

Först händer absolut ingenting på flera veckor. En blåtira är första bild dag efter dag på bloggen.
Sedan smäller det till och kommer 12 st inlägg på samma dygn, om veckorna som varit.
Varför...???

Jag är ledsen men jag har inte haft til/ork innan.
Idag är jag däremot hemma med Li från dagis - för hon har feber och ont i öronen igen... :-(

Vi har varit på Vårdcentralen i morse och det ser inte bra ut i Li's öron.
Men de ville inte ge mer pencillin till Li utan att kolla vad det är som strular. Vilket jag tykcer känns bra,
De har tagit näs- och halsprov som skall odlas för att se vem som är på besök i halsen...

Grönt snor, gegga i ögonen, feber och lite rosslande hosta är inte roligt.

Fortsättning fäljer.....
image1189

Kommentarer
Postat av: Zara

FY vilka elakingar som hoppat på Li!
Men man ska ju ha xantal förkylningar per år de första åren, samt att hon börjar på dagis gör ju inte det hela lättare heller. Det finns ju nått som heter dagisbaciller.
Kanske att hela familjen ska ta halsprov man kan ju smitta utan att vara sjuka, det fick ju vi göra förra året när Ch skulle op hjärtat. Alicia var ju sjuk men inte Max jag och TG men alla bar på basilusker och fick pencillin. Sedan blev alla friska!

Ha det så bra hör gärna av dig nått om du har tid över. Zara

Postat av: sanny

tusse ¨då

2008-04-21 @ 19:55:04
Postat av: Pastill

Vilka söta barn :-) Småbarn är det bland det bästa som finns!

2008-04-21 @ 21:44:49
URL: http://pastill.blogg.se
Postat av: Mormor & Morfar

Hej på Er i solen, vi hoppas att det är sista förkylningen Li har för snart är sommaren här (tror jag) KRAM

2008-04-22 @ 10:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback