Li ville ha egna trummor

... och då köpte pappan trummor till Li.
Men hon är och kommer INTE att bli bortskämd. Eller...??? :-)

Li har haft ett par jättefina leksakstrummor som hon fick i April av Moster Britten och Morbror Håkan.
Dessa har varit mycket omtyckta men är tyvärr helt sönderspelade.
Dessa har helt klart banat väg för dagens leverans från Musikbörsen i Sundsvall.

Hennes nya trummor ska enligt pappan hålla i många år.

image969



image974

Lägg märke till fotplaceringen här ovan....


PS.. Mamman kan inte låta bli att dela med sig av vad Li utbrast när hon första gången satte på sig sin julklappströja från Linda (som hon har på bilderna ovan) .
Hon hoppade av glädje och pekade på magen och sa: - Pappa, pappa....!!!!!
Hon är mycket nöjd över att ha en bild av pappa på magen.
Tröjan har där emellan varit i tvätten och användes idag igen. Samma sak: - Pappa . pappa.

Kommentarer
Postat av: Mormor & Morfar

Hej på ER, vi har nu sett den senaste orkestermedlemmen ( vad ska bandet heta ?) Det där kommer att bli jätte kul. Det är ju roligt att Li har pappa på magen, Vi vet att pappan har Li i sitt hjärta, därav det fina trumsettet, med mera. Det där om bort-skämdhet är nog från fall till fall, det är ju familjen som bestämmer, Kram till ER.

2008-01-30 @ 16:15:06
Postat av: Moster Britten

Trummor är ju kul. Tur att musikbörsen finns en fin affär här i sundsvall. Det är ju kul att Li tycker att musik är kul. Det ska man uppmuntra. Så hon är inte bortskämd. Men hur går det med öronen?
Ta hand om varandra

2008-01-31 @ 08:21:47
Postat av: Linda

Va kul att bruttisen tycker om tröjan med "pappa" på..:)

Jag längtar tills jag kommer upp till er. Dock har jag åkt på en kåvepenin kur jag med.. Streptokocker, men det var en annan sort som inte smittar lätt och det skulle sluta smitta på 1-2 dagar sa farbror docktorn. Jag mår bra och är frisk om man inte räknar med bölden jag har i halsen.

2008-02-01 @ 16:15:42
Postat av: sara

Hej, vilken fantastiskt söt lite dotter ni har! Helt underbart gullig!

Det här är en konstig historia men jag sökte efter en bilbarnstol på Google och länken till den här bloggen kom upp som förstalänk. Jag klickade och såg en bild på Lis nya bilbarnstol.
Blev sedan helt fast i bloggen och er berättelse om hur ni hämtade hem henne och hur ni har det nu. Efter en stunds scrollande så såg jag en bild på en ljudtekniker jag
känner igen. Stefan! Vad är oddsen för det - att jag skulle halka in på just er blogg? Märkligt var ordet.

Hur som helst, roligt att se att ni har det bra och att ni har fått en alldeles bedårande dotter!

Stor kram till er alla och sköt om er!

/Fotograf-Sara i Njurunda

2008-02-06 @ 23:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback