Familjens nya last - Spikrmattan

Hela familjen har fått en ny last.
Det är en last som gynnar avslappning och välmående.





Spikmattan är helt fantastikst underbar.
Mamman och pappan ligger 20-30 minuter på den VARJE dag..... med bar överropp - det ska vara hud direkt mot spikarna.
Det har blivit ett behov och en last.
Vi somnar som små barn på denna matta.
Li ligger med tröja på och kortare stunder.

Mamman har blivit återförsäljare till denna matta.
Pris 680 kr
Hör av er om ni har frågor.... eller vill prova den. :-)



De två sista bilderna är lånade från
http://shaktimattan.se/ där ni an läsa mer.


PS. Britten - man an se en glims av gardinerna på ena bilden.


Kommentarer
Postat av: Moster Bea

Jag ser verkligen fram emot denna last...

Det är faktiskt jätte skönt, Linda har paxat på mattan medan vi är på semester, hon tror inte att den ryms på hojen. Undra vad våra mc-kompisar skulle tänka om jag tog med mig spikmattan på mc-semester? Men...har det blivit en last, så får man prioritera =)

2008-07-02 @ 19:58:11
Postat av: Moster Britten

Låter ju skönt, men är det det. Gör det inte ont när piggarna pressas in i fettet. Är man klar för marinering efter åt? Jag tycker att Bea ska ta med mattan till kärlarne. Så vi alla får testa. Om det är ont om plats kan den få åka med mig.Och vi ska ju grilla på kvällen mycket mört och lättmarinerat kommer det att finnas då. Gardinern var jätte fina.

2008-07-03 @ 10:20:32
Postat av: Ninna

Ja ang spikmattan, mailen svara du ju inte på Biggan så jag provar ju detta!!! Tell me about it! Du har väl min mail.

[email protected]



Kram Ninna

2008-07-16 @ 00:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback