Mostrar på besök

I torsdags om Li's mostrar på besök och med dem kom också kusin Linda.

image1384
image1385

image1386


Håkan Bråkan - buset är det ingen som vet vart det kommer ifrån..... men roligt är det. Pussas med Mats... och alla andra.

image1388

image1389
image1390

Li blev bortskämd med massa paet och presenter.... Långväga paket från Egypten och stora exotiska från Sundsvall. Li var mycket nöjd (det var även föräldrarna).
Li var hemma från dagis på Fredagen - med sina besökare. Mamman och Pappan jobbade. Det åts lunch på McDonalds och tjejerna var på stan och shoppade. (tills vi skulle till tandis) På lördag åkte de tillbaka mot Sundsvall vid lunch.

image1391

Kommentarer
Postat av: Mormor & Morfar

Det är ju jätte kul att Ni 3 systrar kunde träffas, samt att Li fick all den uppmärksamhet som hon fick. Jätte trevligt. Kram.

2008-06-03 @ 07:36:07
Postat av: Zara

Hej! Nu var det ett tag sedan jag var inne och läste på bloggen igen... Ser att ni har det bra och att Li är påhittig, fascinerad av saker och hittat det riktigt kvinnliga förlåt killar men att prata i telefon måste vara ganska kvinnligt/tjejigt. Skönt att hon kvalat in. Undra vem hon lärt sig av måste vara dagis lr hur? Vi har det bara bra lite oroligt på lite olika fronter men det är väl som det ska tror jag.
Ha en bra dag nu ska jag baka mufflor till mina elever vi ska ha picknick på skolgården ;)
// Zara
Ska ni komma ner på 40 årskalas i helgen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback