Bara lite bilder efter hämtning på dagis

image1282

Slötittar på  puh i favoritfåtöljen

image1283

image1284

"Tutti"

image1285

image1286

Lite av föravarets hudsalva kan aldrig va fel

image1300

image1287

"HOHOOOO"

image1301

"Ovaovaovaova........."

image1289

"Ova" i pappans knä

image1298z

När kommer mamman hem?

image1299

"o o o mamma" (Sång typ ååå tjejer......)



image1291

"Ädåpappa"  (vinkar a'la Ria Wägner dvs vinkar mot sig själv)

image1292

Välling och gonatt..............

En vän på jobbet sa en gång att "Om man inte har råd att köpa Hasselblads stillbildskameror (Vem har det?????) så ska man köra på Canon, och det är nästan så att jag börjat hålla med om deras slogan:                                                      Kan nån så kan Canon......................



Kommentarer
Postat av: Moster Britten

Fantastiska bilder på en fantastisk tjej eller två. Kul att du Birgitta var med på bild. Hur är det med knät?Jag vet inte om jag kon hålla med om det där med canon. Är det inte motivet som gör bilden?
Och har man ett sånt fantastiskt objekt som Li då kan ingen kamera vara fel

2008-05-08 @ 07:07:00
Postat av: Mormor & Morfar

Hej på ER, som vanligt har vi haft en härlig
njutbar stund, med mycket OH vad söt hon är, vilken härlig tjej, m.m. Vi såg även Birgitta ( även det var roligt,ja även söt.) KRAM

2008-05-08 @ 11:14:26
Postat av: Linda

Nu har jag visat studiegruppen vilken söt kusin jag har. Fick kommentarer som "Va söt, är det hon som bor i Umeå?" Lite roligt att Li är så känd att folk vet att hon bor i Umeå, eller så är det kusinLinda som är senil och glömer bort det hon berättar.

2008-05-08 @ 12:57:06
Postat av: Linda Lindström

hej på er!
Jag tycker att bilderna på Li är otroligt fina. Roligt att se hur hon växer, vilken härlig tjej ni har!! Jag blir nyfiken på kameran, en canon gissar jag, men vilken modell? Vi är på jakt efter en ny kamera och eran verkar toppen! Må så gott, hoppas vi ses något om ni kommer till sundsvall. Hälsningar Linda & Jens

2008-05-08 @ 20:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback