Obset och OK

Idag, första maj så behövde vi fylla på kylen och hämta paket till mamman.
Så vi tog Urban och gick iväg...........(Urban J altså....)
Solglasögonen har vi själva satt på oss och känner oss nöjda med det.

image1253

 

Den förföljde oss hela vägen från Obset till OK, Li's favoritobjekt,:Takktoo, den behövde tydligen fylla på i tanken....
Li ropade, pekade och pratade med den tills den var utom synhåll.

image1256

  

image1259

image1260

Jag vet, Vi tar och lägger ut SJUKT mycket bilder, men det bjuder vi på.......................

Kommentarer
Postat av: Mamma B

Underbara bilder på en lika underbar tjej.
I morgon kommer jag hem men då sover lilla tjejen, Så på Lördag träffas vi. Det är ganska snart.
Pappan får jag träffa i morgon.
Pussar
//
B

2008-05-01 @ 21:12:46
Postat av: Moster Britten

Vad kul med mycket bilder på allt som prinsessan gör och gillar. Har ni ny vagan? Tänk att den är rosa. Det hade jag aldrig trott. Solglasögonen sitter helt perfekt. Men var är skorna? Små tårna blir ju kall.

2008-05-02 @ 07:44:51
Postat av: Mormor & Morfar

Vi kan bara sucka och tycka, det är helt underbart att fåta del av LIs dagar tillsammans med sin pappa, den här gången. KRAM

2008-05-02 @ 15:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback