Sixten

Mamman var ju borta på utbildning hela förra veckan. En underbar vårvecka i ett alltid lika vackert Stockholm.
Solen sken, fåglarna kvittrade och mamman promenerade runt över allt....
Såg spännande miljöer, underbara utsikter och träffade massa härliga människor.

Mamman hade den gamla kameran med sig och förde idag över alla spännande bilder från storstan.......
I kameran låg 4 bilder. Här kommer tre för den fjärde var oskarp.......

image1314

Får jag presentera Sixten.


Malin och Ava's söta lilla hund. Han är jätteliten.
Jämför med CD-skivorna som ligger på sidan.....

image1316

Vad är det för ras...???
Kommer inte ihåg. Men det är ingen labrador eller boxer.

Kommentarer
Postat av: Moster Britten

Jag vet inte riktigt vad Sixten blir i vårt släckt förhållande. Man jag tror att och jag kallar mig mormor. Om jag inte miss minner mig så är han en långhårig chivavva. (ursäkta stavningen) Han är super fin och helt fanastisk. Han satt i mitt knä hela vägen från bollnäs och hem till sockholm. Vi satt till och med ute och åt middag den dagen för att inte Sixten skulle behöva vara ensam. Kallt och blåsigt. Han är liten maja är som en kollos i jämförelse med Sixten.

2008-05-09 @ 08:21:45
Postat av: Malin

Sixten är en långhårig Chihuahua på 2 år. Han vägen knappt 2 kg. Sixten hänger med mig på jobbet där han leker hela dagarna med min chefs Papillon Nadja. De är riktigt kärlek! Nästa gång vi kommer upp så ska vi ta med oss han så ni alla får träffa vårat lilla charmtroll!

2008-05-09 @ 09:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback