Vän nummer 5

I går efter att vi gjort inlägget om Li's fyra vänner satte vi oss i soffan och läste kvällens sista bok. Det är alltid Li som väljer.

I går valde hon en bok vi inte läst tidigare, men som funnits i bokhyllan sedan Pappan kom hem från Kina för mer än 6 veckor sedan.




Vi tittade på alla fina bilder av pandor.  Om vi säger att vi läste den - så är det en lögn.
- "Panna hiina" sa Li   ( översättning: Pandan fin )

Pappan kom då ihåg att Li hade en panda på sitt rum (orörd på hyllan ovanför sängen). Denna panda hämtades och Li tjöt av glädje.
"Panna" har nu gått om flera av de tidigare nämnda vännerna i rang och det var bara "Akka" och "Panna" som fick följa med upp i morse.





Kommentarer
Postat av: Mormor & Morfar

Hej på ER alla 3, Det var fina bilder som alltid, visst är det skönt med gosedjur, synd att jag är så gammal. Kram.

2008-10-19 @ 17:47:08
Postat av: Mormor

Jag glömde att berätta, att LI var jätte söt i alla pippilotterna, bättre sent än aldrig, KRAM

2008-10-19 @ 20:33:56
Postat av: Zara

Hej!

Nu var det ett bra tag sedan jag läste här igen! Min blogg är sorgligt ouppdaterad! Men det händer grejer! Vi är på väg att sälja vårt hus det ligger ute på hemnet! På tisdag v 44 är det visning. Spännande mer om det en annan gång. Läste på min blogg att du var på väg ner vecka 44 och jag är ledig på fredag v44. Om du har tid så vore det skoj att ses nått. Hör gärna av dig. Kram Zara m fam.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback