Opublicerat från 23 Juli

Mamman satt och rensade bland forografier på datorn och hittade dessa bilder, från den 23 Juli när vi var i Klabböle och grillade.

Så här fina bilder måste publiceras.  Man inser också att
sommaren är slut sedan länge.

Tjejerna fick glass. Li hade aldrig ätit glass i strut tidigare.



Li, Sofia och Lovisa.




Hos failjen M i Klabböle finns det både hund och katt. Skorpan och Smulan- fråga mig inte vem som är vem.

Li var snäll och tyckte att det var OK om hunden smakade lite av hennes glass. Men hunden var ovan vid "lite av" så Li förlorade sin strut och hunden var glad.

Katten hade två små söta kattungar denna opublicerade sommardag.
Li gillade dessa men katterna var nog glada när vi åkte hem.






Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-09-14 @ 18:45:35
Postat av: Mormor & Morfar

Hej på ER 3, efter en lång dag hos Berit kom vi hem och såg dessa härliga sommar bilder, då kom ett härligt leende, tänk va´roligt 3 fina tjejer kan ha, med hund och kattungar och en solig dag. Då blir även vi glada i sinnet, KRAM

2008-09-14 @ 18:49:06
Postat av: Moster Bea

Vad glad jag blir när Li faktiskt äter på glasstruten... jag minns en gång för länge sedan (förra sommaren var det visst?) när jag hade köpt med mig glasstrutar...både Li och jag blev "nerglassade" =)

2008-09-16 @ 07:55:16
Postat av: Moster Britten

Vilka härliga tjejer Detta är ju riktig sommar.

2008-09-16 @ 11:11:28
Postat av: Kicki

Halloj!

Här har det hänt en del sedan vi var inne sist.....

Li - alltid lika söt och charmig - men idag tänkte jag passa på att hälsa ett STORT GRATTIS till pappan i stället!!

Kram från

Kicki, Lasse, Maya och Emil

2008-09-23 @ 12:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback