Kiss och bajs

Li har med hull och hår....  och till 100 % kommit in i Kiss&Bajs åldern......
*
Mamman är ibland lite generad när det i tid och otid skall diskuteras, sjungas eller bara rabblas: kiss, bajs och prupp-ord......   Hemma går det bra men i kassa-kön på Obset känns det lite jobbigt ibland... 
.
Vad gör man...?????

.
Hur avdramatiserar man....???
.
Jag har sett att det finns mjuka små figurer till barn i formen av just Kiss och Bajs.
-
Jag kan inte riktigt bestämma mig för vad jag tycker......
Bu eller Bä....???
*
Li älskar dem.
*
*
Det finns till och med ett Memory.
Prova spela HÄR
Det är alltid något att prata om på fikarasten på jobbet:
- Vad gjorde du igår..??
- Jag spelade Kiss och bajs memory......
*
Bilderna är lånade från http://www.kissochbajs.com

Kommentarer
Postat av: Moster Britten

Ja nu har jag provspelat det gick bra. Vet inte om det var så bra. Det är ju en trevlig ålder detta. Hon sjöng ju fina kiss och bajs låtar i min lampa sist hon var här.

Postat av: Mormor & Morfar

Vi har inte spelat ännu, men det är som kommer och går. Det tar slut innan LI tar studenten. Misströsta inte, KRAM.

2009-09-23 @ 15:45:39
Postat av: Zara

Köp BAJSBOKEN!!! den har många roliga bilder och texten är klockren! Man får säga BAJS många gånger de visas i olika former!

2009-10-01 @ 12:01:54
Postat av: Moster Berit

BAJS är ett mycket användbart ord...det märktes tydligt när Li var på besök sist...Hon tom hittade min "lillrumpa"...

2009-10-07 @ 15:28:23
Postat av: Moster Berit

Hipp, hipp hurra...Grattis på 4-års-dagen!!

2009-11-09 @ 16:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback